با هدف ترویج علم نجوم و ستاره شناسی و آشنایی علاقمندان با نحوه رصد اجرام آسمانی کارگاه رایگان رصدی در مرکز علوم وستاره شناسی تهران برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدی ثامنی مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با بیان خبر فوق اظهار داشت: اول و دوم اسفند موسسه‌ی طبیعت آسمان شب و مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران کارگاه نجوم رصدی رایگان دو روزه‌ا‌ی را  با حضور بابک امین تفرشی،کاظم کوکرم و آریا صبوری استادان علم نجوم  از ساعت 9 الی20:30  در تالار کهکشان و رصدخانه این مجموعه برگزار می نماید.
 
وی افزود: در این کارگاه آموزش های لازم در خصوص آشنایی با کره آسمان، صور فلکی، رصد با چشم غیر مسلح، رصد اجرام ژرف آسمان، آشنایی با ابزارهای رصدی و... ارائه داده خواهد شد.
 
مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران به برگزاری سومین و چهارمین نشست رویت هلال ماه با حضور علاقمندان و اساتید این دانش، در مرکز علوم وستاره شناسی تهران اشاره کرد و گفت: این نشست علمی نیز روز پنجشنبه اول اسفند ماه از ساعت 16 الی 18 ، در راستای ترویج علم نجوم و ستاره شناسی و آموزش رصدگران جدید و ساماندهی گروه های موجود با بررسی ابعاد گوناگون رویت هلال ماه در تالار کهکشان مرکز علوم وستاره شناسی تهران برگزار خواهد شد.
 
این مقام مسئول خاطر نشان ساخت : شرکت در این کارگاه دو روزه و همایش برای عموم آزاد و به صورت رایگان است و علاقه مندان  می توانند جهت حضور در برنامه ها  به مرکز علوم وستاره شناسی تهران واقع در میــدان قدس- خیابان دزاشیب-خیابان عمار-کوی شهید صالحی(عرفات)- شمار?22 مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز sactehran.ir مراجعه فرمایند و یا با شماره تماس 22293280،22805006 تماس بگیرند.
 
ثامنی خاطر نشان ساخت : عصر چهارشنبه 30 بهمن ماه نیز اعضای باشگاه نجوم تهران و مرکز علوم و ستاره شناسی تهران بار دیگر گرد هم جمع شدند و چهارمین سالگرد فعالیت باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران و دوازدهمین سالگرد فعالیت باشگاه نجوم تهران را با دعوت از متخصصان و پیشکسوتان نجومی و فضایی کشور گرامی‌ داشتند.
برچسب ها: تهران ، نجوم ، رصد ، آسمان ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار