رییس اداره سلامت منطقه13 از اجرای 56عنوان برنامه با محوریت هفته سلامت مردان از امروز به مدت یک هفته در سرای محلات ،بوستانها، مساجد و مدارس منطقه خبر داد.

حسین ادب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت مردان و بمنظور فراهم کردن زمینه‌های سبک زندگی سالم ئ افزایش آگاهی شهروندان در این خصوص، ویژه برنامه‌های نختلفی با رویکرد آموزشی، سلامتی، تفریحی و... اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی با رویکرد سلامت،روانشناس و... تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی با مضامین رابطه بین استرس و اضطراب در ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، پیشگیری از سرطان، نقش مردان در شادکامی خانواده و نشاط اجتماعی، برگزار و شهروندان با شرکت در این کلاسها می‌توانند آگاهی‌های خود را در این زمینه‌ها افزایش دهند.

ادب چکاپ سلامتی ویژه آقایان را یکی از برنامه‌های محوری این هفته برشمرد و افزود: این برنامه به صورت رایگان با سنجش سلامت مردان در مساجد و سراهای محلات منطقه اجرا و علاقه‌مندان با مراجعه به این مراکز می‌توانند از وضع سلامت خود آگاه شوند.

وی ارسال پیام سلامتی، پیاده‌روی صبحگاهی، برگزاری مسابقات ورزشی، تورهای گردشگری، پخش بروشورهای آموزشی را از دیگر ویژه برنامه‌های این هفته برشمرد.
انتهای‌پیام/
برچسب ها: هفته ، سلامت ، منطقه13
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار