تحليلي كه اين روزها به صورت پررنگ‌تر در سايت‌هاي اجتماعي و رسانه‌ها در مورد چرايي حمله به (فقط) باشگاه خبرنگاران در جايي كه همان خبر زودتر در خبرگزاري رسمي دولت نيز منتشر شده منعكس مي شود اينست...

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران،‌ برخی از وزرا و مسئولین دولت یازدهم به هر بهانه‌ای دنبال حمله به صدا و سیما بوده و به هر بهانه‌ای دنبال انتقام از صدا و سیما هستند.

هفته گذشته بود، "محمدجواد ظریف"، وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه فیس‌بوک خود مطلبی را در واکنش به خبر بازنشر شده در سایت باشگاه خبرنگاران منتشر کرد.

این مطلب که با تیتر "ظریف ریش‌تراش خود را جا گذاشت" به عنوان مطلب تولیدی توسط سایت "صراط" منتشر شده و در گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران با ذکر "منبع خبر" همانند خبرگزاري رسمي دولت و حتي بعد از ايرنا بازنشر شد(توجه به ساعت انتشار اين موضوع را روشن مي كند) اين خبر در خبرگزاريها و سايتهاي ايسنا ، تابناك و ... نيز منتشر شد اما جناب ظريف فقط به خبر باشگاه خبرنگاران واكنش نشان داد و همين موضوع باعث شد مخاطبان به دنبال چرايي اين موضوع بروند كه طبعا به صورت منطقي و حرفه اي دليل مستدلي براي اين موضع يافت نمي شود..

سايت صراط منتشر كننده اصلي اين خبر در اين زمينه ضمن اظهار تعجب و شگفتي از مورد حمله قرار گرفتن باشگاه خبرنگاران در موضوعي كه اين پايگاه خبر ان را منتشر كرده نوشت:
به خدا خبر را ما منتشر كرديم و عجيب است چرا رسانه اي ديگر مورد حمله قرار گرفته است.

اين سايت اضافه كرد:استفاده یک وزیر دولت از فرصت ایجادشده برای حمله کنایه آمیز به رسانه متعلق به صداوسیما بار دیگر كينه دولت تدبیر و امید با مسئولان صداوسیما را نمایان کرد.


تحليلي كه اين روزها به صورت پررنگ تر در سايتهاي اجتماعي و رسانه ها در مورد چرايي حمله به (فقط) باشگاه خبرنگاران در جايي كه همان خبر زودتر در خبرگزاري رسمي دولت نيز منتشر شده منعكس مي شود اينست ::

به نظر می‌رسد برخي افراد در دولت اخیرا به صورت هماهنگ با هر بهانه اي و حتي بدون دليل منطقي انتقاد و حمله به رسانه ملی را به طور قابل تاملي در دستور كار ويژه خود قرار دادند.

برای مثال در آخرین مصاحبه زنده تلویزیونی رئیس جمهور، اختلافات بر سر تعیین مجری ها شدت گرفت تا جایی که مهندس ضرغامی ترحیح داد تا با ارسال نامه ای به شورای نظارت بر صداوسیما (که همان زمان نیز آن را رسانه ای کرد) پای آنها را نیز برای قضاوت، به این موضوع باز کند که در نهایت شورای نظارت بر صدا و سیما حق را به رسانه ملی داد.

برخی از رسانه‌های نزدیک به دولت و برخی از مسئولین این موضوع را دست‌مایه حمله خود به صدا و سیما قرار دادند و مقالات و مصاحبه‌های متعددی در این باره منتشر کردند.

همچنین، سخنگوی دولت نیز چندی پیش از نحوه پوشش سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان انتقاد کرده بود مدعی شده بود رسانه ملی آنگونه که باید سفر استانی دکتر روحانی را پوشش نداده است اين در حالي است كه واقعيت عكس موضوع را نشان مي داد.

به علاوه، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در نامه ای به مهندس ضرغامی از اینکه سازمان صدا و سیما، محمود سریع القلم را مشاور رییس جمهور معرفی کرده، به شدت انتقاد کرد. این در حالی است که تا پیش از آن، همه رسانه‌های رسمي دولتی نیز سریع القلم را که با کراوات در اجلاس داووس حاضر شده بود با همین عنوان (مشاور رییس جمهور) خطاب کرده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار