دانشمندان هشدار می‌دهند برخی از نشانه‌ها در افراد نشان دهنده‌ی دور شدن آن‌ها از رژیم غذایی سالم و ناپرهیزی شدید غذایی است.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دانشمندان 5 نشانه‌ی مهم که نشان دهنده‌ی دور شدن افراد از رژیم غذایی آن‌هاست را به تازگی معرفی کرده‌اند.
 
گفتنی است، دانشمندان تغییرات وزن را از جمله این علل معرفی کرده‌اند. زیرا عدم ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی می‌تواند سبب تغییرات شدید در وزن افراد شود.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند علاوه بر وزن، افزایش مشکلات مربوط به بهداشت و سلامت دهان و دندان و پوسیدگی دندان به دلیل دور شدن از رژیم غذایی است زیرا افراد در این هنگام بیشتر مواد قندی مصرف می‌کنند و در نتیجه میزان "پوسیدگی دندان‌های" آن‌ها افزایش می‌یابد.
 
دانشمندان کاهش توان جسمانی و ضعیف شدن افراد برای حمل اشیاء را از جمله این مشکلات معرفی کرده‌اند، زیرا افراد هنگامی که رژیم غذایی مصرف می‌کنند که بدون اثرات تقویتی برای بدن آن‌هاست.
 
پزشکان ریزش مو، ناراحتی پوست صورت را نیز از جمله عوارض نگرفتن رژیم غذایی می‌دانند. در عین حال پزشکان هشدار می‌دهند که افراد در هنگام گرفتن رژیم غذایی سعی نمایند رژیم متعادلی را رعایت نمایند تا به بدن آن‌ها آسیب وارد نشود.

انتهای پیام/


 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار