مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از آموزش چهره به چهره بازیافت در محلات شهرداری منطقه خبر داد.

 علیرضا محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ اجرای طرح آموزش چهره به چهره بازیافت در محلات منطقه 12 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی افزود: این طرح به منظور ارتقاء سطح آگاهی و آشنایی شهروندان با تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدأ در دست اجرا است.
 
وی ادامه داد: در این طرح کارشناسان اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 در حضور در محلات 13 گانه منطقه 12 اقدام به آموزش شهروندان پیرامون تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدأ و کاهش مواد بازیافتی خواهند کرد.
 
محمدنژاد با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح اظهار داشت:‌اجرای آموزش چهره به چهره بازیافت در محلات 13 گانه منطقه 12، توزیع اقلام آموزشی بازیافت از جمله بروشور، سی‌دی، کتابچه‌ و پکیج‌های آموزشی بازیافت، توزیع کیسه‌های آبی پسماندهای خشک و توزیع کیسه بازیافت از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بازیافت در محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری نمایش تئاترهای عروسکی بازیافت ویژه کودکان و نوجوانان در محلات منطقه 12، برپایی نمایشگاه‌های بهترین‌ها از دورریختنی‌ها در محلات منطقه 12 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.
 
انتهای پیام/
 
 
 
   
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار