وکیل مدافع مدیر مسئول روزنامه توقیف شده آسمان گفت: وثیقه "300 " میلیونی مدیر‌مسئول روزنامه توقیف شده آسمان تودیع شد و به احتمال زیاد بزرگمهر تا آخر وقت امروز از بازداشتگاه آزاد خواهد شد.

"سید محمود علیزاده طباطبایی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با آخرین وضعیت عباس بزرگمهر مدیر مسئول روزنامه توقیف شده آسمان اظهار داشت: وثیقه‌ای به مبلغ 300 میلیون معرفی شده و در این رابطه نامه کارشناسی نوشته شده و در حال طی کردن مراحل قانونی است.
 
 وکیل مدافع مدیر مسئول روزنامه توقیف شده  آسمان گفت: به احتمال زیاد بزرگمهر تا آخر وقت امروز از بازداشتگاه آزاد می‌شود.
 
وی در خصوص مرحله بعدی دادگاه مدیر مسئول روزنامه توقیف شده آسمان تصریح کرد: پرونده باید توسط بازپرس به دادگاه ارسال شود و ما امیدواریم هرچه سریعتر این اقدام صورت گیرد.

گفتنی است با اعلام جرم سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه "روزنامه آسمان" به دلیل انتشار مطالب خلاف موازین اسلامی و توهین به مقدسات اسلامی توقیف شد، روزنامه یاد شده در شماره روز سه شنبه مورخ 29/11/1392 با انتشار مطلبی نوشته بود که حکم قصاص غیر انسانی است. متعاقب انتشار این مطلب سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه علیه مدیر مسئول این روزنامه اعلام جرم کرد و خواستار توقف انتشار آن شد. در پی ارجاع پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه ، بازپرس پرونده پس از رسیدگی دستور توقیف این روزنامه را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و ابلاغ کرد. این گزارش هم چنین حاکیست که مدیر مسئول این روزنامه نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار