سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری گفت: باخت تیم را به گردن می‌گیرم با اینکه بازیکن تیم در حد و اندازه خود ظاهر نشدند اما افکار فنی اشتباه من باعث شکستمان شد.

 رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: می‌دانستیم در تبریز کار دشواری پیش رو داریم زیرا نزدیکی امتیازهای صدر جدولی فرصت کوچکترین اشتباه را به دبیری نمی داد و شکست تعجب برانگیز هفته گذشته این تیم از راه ساری را انگیزه‌شان را بیشتر می‌کرد تا صدرنشینی را از دست ندهند.

هیچ شکی در قدرت تیم دبیری نبود اما من نیز در انتظار عملکرد خوب شاگردانم بودم که متاسفانه آنها در حد و اندازه خود ظاهر نشدند و رقابتی ضعیف را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: معتقدم افکار فنی اشتباه من شکست منصوری را مقابل دبیری رقم زد، از بازیکنان خواستم از دقیقه نخست دبیری را پرس کنند تا این تیم فرصتی برای حمله نداشته باشد اما برخلاف انتظار دبیری دست ما را خواند و از فضاهای خالی پشت استفاده کرد تا به گل دست یابد افزایش اختلاف گل در نیمه نخست روحیه بازیکنان را تضعیف و در نیمه دوم شیرازه تیم را از هم پاشید تا شکستی سنگین را در تبریز متحمل شدیم.

داورزنی در ادامه بیان داشت: بهترین فرصت خود را برای حضور در کورس قهرمانی از دست دادیم به دلیل اینکه منصوری همیشه نبودیم و تیم پر مهره دبیری به آب و آتش زد تا همچنان صدرنشین بماند.


انتهای پیام/

برچسب ها: انگیزه ، صدرنشینی ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار