نایب رییس شورای شهر شهریار گفت: بودجه سال آینده این منطقه با اعتباری بالغ بر 140میلیارد تومان توسط کارشناسان و صاحب‌نظران بودجه ریزی این مجموعه تصویب شد.

علی مهدور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به نقش حائز اهمیت اعتبارات در توسعه زیرساختهای شهری و عمرانی اظهار داشت: طی بررسی‌ها و جلسات کارشناسی متعددی که در خصوص تعیین بودجه عملیاتی شد لایحه بودجه شهریار در 32صفحه و با رقمی بالغ بر 140میلیارد تومان به تصویب رسید.

رییس کمیسیون تلفیق شورای شهر شهریار در ادامه افزود: 65درصد از مبلغ مذکور مشمول حوزه عمرانی و 35 درصد باقیمانده نیز مصروف هزینه‌های جاری مجموعه مدیریت شهری این منطقه خواهد شد.

وی در ادامه با بیان رشد 61درصدی کلیات بودجه در مقایسه با سال 92 تصریح کرد: در بخش بودجه عمرانی 83درصد و در حوزه هزینه‌های جاری با39درصد رشد بودجه‌ای در قیاس با سال گذشته روبرو هستیم و اولویت اصلی را نیز در اتمام پروژه‌های نیمه تمام و توسعه زیرساختهای شهری و عمرانی این منطقه قرار دادیم.

علی مهدور در پایان ضمن اشاره به تحقق 100درصدی بودجه سال 92 خاطرنشان کرد: امید آن داریم با تصویب رقم مذکور و تقویت مشارکت بخش خصوصی روند رشد و شکوفایی این منطقه با سرعت و شتاب فزاینده طی شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: بودجه ، سال93 ، شهریار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار