معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15، از اجرای طرح‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی همزمان با طرح استقبال از بهار در این منطقه خبر داد.

ابوالفضل حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در محلات 20 گانه و نواحی 8 گانه منطقه 15 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
این طرح به منظور افزایش سرانه‌های اوقات فراغت شهروندان، گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی، ترویج شعائر اسلامی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.
 
وی ادامه داد: در این طرح ویژه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، مذهبی، ورزشی، اجتماعی و مناسبتی با همکاری و مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 15، اداره فرهنگی و اداره‌های زیر مجموعه مرتبط با طرح‌‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد شد.
 
حیدری با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی، اجتماعی، مذهبی و مناسبتی، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و ورزشی در محلات 20 گانه منطقه 15، توزیع محصولات فرهنگی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دفاع مقدس، ارائه خدمات به ایتام و زنان سرپرست خانوار از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم روز درختکاری در مدارس در طرح دوست سبز، نصب بنرهای فرهنگی با هدف شعائر اسلامی و با رویکرد استقبال از بهار، برگزاری مراسم یادبود پنجشنبه آخر سال، اجرای طرح سفره طبیعت به مناسبت روز طبیعت، تشکیل کمیته خیران، برگزاری مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 در طرح استقبال از بهار است.
 
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: طرح ، استقبال ، بهار ، آموزش ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار