در حکمی از سوی دکتر بهزاد سلطانی دکتر حمید رضا شاهوردی به عنوان سرپرست معاونت تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر بهزاد سلطانی، رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، در حکمی دکتر حمیدرضا شاهوردی را به عنوان سرپرست معاونت تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.

در حکم دکتر سلطانی خطاب به دکتر شاهوردی آمده است:
نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در زمینه توسعه و حمایت از طرح‌های فناورانه و صنعتی، بدینوسیله به سمت سرپرست معاونت تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو الطاف الهی در توسعه فعالیت‌های تجاری‌سازی و توسعه بازار محصولات دانش بنیان از طریق اعطاء تسهیلات و اعتبارات در چارچوب قوانین و مقررات صندوق موفق و موید باشید.

خاطر نشان می‌شود، دکتر حمیدرضا شاهوردی دانشیار دانشگاه تربیت مدرس پیش از این سمت‌هایی از جمله مشاور معاونت پژوهشي وزارت علوم تحقيقات و فناوري، رئیس هیئت مدیره صندوق تحقیق و توسعه و نماینده دولت در صندوق، مدیر گروه توسعه فناوری تولید و رئيس کمیته طرح‌های کوتاه مدت نانو فناوری "ستاد ویژه توسعه فناوری نانو"، عضو کارگروه ارزیابی و سیاست‌گذاری دستگاه‌های پژوهشی کشور در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: صندوق ، نوآوری ، شکوفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار