سامسونگ تغییرات بزرگی را در ساعت هوشمند جديد سری Gear خود اعمال کرد. جدا از سبک تر و باریک تر شدن ساعت های جدید نسبت به نسل قبلی، در این ساعت های جدید از سیستم عامل تیزن استفاده شده و خبری از اندروید نیست.

 به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Samsung Gear 2 جدید (دیگر خبری از نام گلکسی، بدلیل عدم استفاده از اندروید نیست) دارای صفحه نمایش ۱.۶۳ اینچی Super AMOLED  با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل و پروسسور دو هسته ای ۱ گیگاهرتزی است.



در این ساعت ها از سنسورهای بهتری از جمله نظارت بر ضربان قلب و یک پورت مادون قرمز برای استفاده بعنوان یک ریموت کنترل برای لوازم خانگی است. میزان رم و حافظه داخلی همانند نسخه قبلی این ساعت هاست. باتری آن تیز از ۳۱۵mAh در نسل قبلی به ۳۰۰mAh رسیده است. به نظر می رسد که بخش باتری کمی نگران کننده باشد، چرا که در نسل قبلی هم شکایات زیادی از بخش باتری شده بود. البته سامسونگ سیستم عامل تیزن بهینه شده را برروی این گجت قرار داده که انرژی کمتری نسبت به اندروید مصرف میکند.




شرکت سامسونگ همچنین نسخه Neo از این ساعت هوشمند را عرضه می کند که دارای دوربین ۲ مگاپیکسلی موجود برروی نسخه اصلی نیست، ولی وزن آن بطور قابل توجهی کاهش و به ۵۵ گرم رسیده است.



 


 یکی از ویژگی های مهم Gear 2 و Gear 2 Neo، داشتن گواهی IP67 است که آنها را گجتی ضدآب و ضد گرد و غبار می کند. این ویژگی می تواند آنها را به ساعت های واقعی بسیار نزدیک تر کند. انتظار می رود که هر دو ساعت از اوایل ماه آوریل (نيمه فروردين) در دسترس قرار گیرد ولی قیمت آنها هنوز مشخص نیست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار