سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: قلعه‌نویی یکی از مربیان پرافتخار کشورمان است و در خصوص بیانیه‌ وی هیچ اطلاعی ندارم و از مبلغ پیشنهادی وی نیز بی‌اطلاع هستم.

میرشاد ماجدی در خصوص بازی پیش‌رو مقابل الشباب عربستان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور قطع بازی با الشباب یکی از سخت‌ترین بازی‌ها خواهد بود و ما آمادگی کامل را برای برگزاری این دیدار داریم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه افزود: ما 2 روز آینده با 19 بازیکن به دیدار این تیم خواهیم رفت و به طور کل از آمادگی جسمانی و روحی خوبی برخورداریم.

وی در خصوص شناخت از تیم الشباب عربستان ادامه داد: بازی‌های تیم الشباب را آنالیز کرده‌ایم و من فکر می‌کنم آمار و ارقام صحیحی از بازی الشباب داریم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره مصدومیت رحمتی هم گفت: وی مصدومیتش برطرف شده است و مشکلی برای بازی  با تیم الشباب در روز سه‌شنبه ندارد.

وی در خصوص پیش بینی نتیجه بازی با الشباب عربستان گفت: نتیجه این بازی و کل بازی‌ها دست خداست ما زحمت خودمان را می‌کشیم و تیم آماده‌ای را روانه زمین خواهیم کرد و با هدف برد و کسب سه امتیاز مقابل حریف بازی می‌کنیم.

ماجدی درباره دیدار گذشته لیگ برتر با ملوان تصریح کرد: بازی با ملوان یک بازی خاص است و این بازی نباید تحت‌الشعاع بازی‌های آسیایی ما قرار گیرد، مطمئن باشید بازی‌های خوبی را انجام می‌دهیم.

سرپرست باشگاه استقلال تهران درخصوص بیانیه‌‌ی امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: در این مورد چیزی نمی‌دانم باید بگویم قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران است و هر وقت نامی از پرافتخارترین مربی ایران برده‌ می‌شود اولین مربی کشورمان امیر قلعه‌نویی است من در جریان مبلغ قرارداد پیشنهادی نیستم و در این خصوص اطلاعی ندارم.

وی با اشاره به هواداران باشگاه استقلال در بازی روز سه‌شنبه تیمش مقابل الشباب عربستان اضافه کرد: اینجا دیگر بازی‌های لیگ نیست بلکه بازی‌های afc است و ناظر بازی دیگر طرفدار هیچ رنگی نیست. قطعا تیم متخلف را جریمه خواهد کرد 2 ماه پیش حدود 15 مبحث انضباطی مورد بحث قرار گرفت که یکی از آنها فحاشی تماشاگران و پرتاب اشیا عنوان شده است که با آنها سخت برخورد خواهد کرد. من از هواداران می‌خواهم به عنوان یار دوازدهم به حمایت از تیم استقلال بیایند و این تیم را در بازی پیش رو تشویق کنند.

ماجدی در مورد ناظر و داوران دیدار مقابل الشباب خاطرنشان کرد: ناظر بازی روز سه‌شنبه از کشور قطر و داوران این دیدار چینی هستند و به نظر من هیچ مشکلی از لحاظ داوری نداریم زیرا این داوران به دنبال کسب امتیاز در این دیدار هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار