فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: باید با تدابیر مسئولین و فرماندهان و رعایت اصول صرفه‌جویی در راستای رسیدن به اقتصادی مقاومتی قدم برداریم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در حاشیه مراسم افتتاح درمانگاه یگان آماد و پشتیبانی این قرارگاه در سخنانی، گفت: با عنایت به اینکه در کشور جمهوری اسلامی ایران مسئولیت فرماندهی کل قوا بر عهده یک مجتهد جامع‌الشرایط است، ما دو نوع تکلیف شرعی و قانونی بر دوش داریم. وجه شرعی آن به دلیل مرجعیت حضرت آقاست و وجه قانونی آن نیز به دلیل فرمانده کل قوا بودن ایشان است، بنابراین در اجرای دستورات معظم‌له تخلف و تأخیر هرگز جایز نیست.

وی افزود: جای بسی افتخار و مباهات است که در خانواده‌های ما این روحیۀ معنوی اطاعت از ولی در کودکی توسط پدران و مادران به فرزندان خود آموخته می‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء همچنین با اشاره به تحریم‌ها و تورم اقتصادی و شرایط کنونی جامعه، اظهار داشت: ما باید با تدابیر مسئولین و فرماندهان و رعایت اصول صرفه‌جویی در راستای رسیدن به اقتصادی مقاومتی قدم برداریم. ما با استقلال به دست آمده امروز کشور و عدم وابستگی به بیگانگان ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم.

امیر سرتیپ اسماعیلی در بخش پایانی سخنانش با ابراز رضایت از مجموعه‌های معاونت آماد و پشتیبانی و فرماندهی آماد و پشتیبانی قرارگاه، همه مسئولین و کارکنان را به همدلی و وحدت توصیه و خاطر نشان کرد: با روحیه همفکری و همدلی روز به روز در شکوفایی و رشد قرارگاه نوپای پدافند هوایی سهیم باشیم و با این روحیه می‌توانیم به نقطه مطلوب یعنی رضایت‌مندی فرماندهی معظم کل قوا دست یابیم.

همچنین، امیر اسماعیلی با حضور در این درمانگاه تازه تأسیس از بخش‌های مختلف درمانگاه بازدید و با کارکنان درمانگاه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار