ریاحی گفت: در حالی که هیچ یک از بازیکنان تیم مس پارس فلاورجان پولی دریافت نکرد‌ه‌اند اما طبق قرارداد، کشانی تمامی مبالغ قید شده درقرارداد خود را دریافت کرده است.

  ریاحی سرپرست تیم مس پارس فلاورجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم گفت: محرابی رییس باشگاه مس فلاورجان از اول فصل قول برای پرداخت پول به بازیکنان نداده بود و قرار شد در نیم فصل قرارداد بازیکنان و مربیان را پرداخت کند.
 
کشانی سرمربی تیم در نیم فصل تنها کسی بود که پول قرارداد را دریافت کرد در حالی که کشانی در مصاحبه‌ای با باشگاه خبرنگاران اذعان کرده بود که پولی از باشگاه نگرفته است!
 
وی در ادامه افزود: بعضی از افراد در هیئت اصفهان بودند که از اول فصل به مشکلات تیم دامن زدند و تلاش بسیاری کردند تا تیم هندبال مس پارس فلاورجان منحل شود که به خواسته‌شان نیز رسیدند.

قرار بود در نیم فصل باشگاه مس پارس فلارجان به تیم هیئت هندبال اصفهان تغییر نام پیدا کند اما این امر میسر نشد زیرا هیئت هندبال اصفهان حاضر بود فقط 20 میلیون برای یک تیم  لیگ برتری خرج کنند. این هزینه به قدری ناچیز است که برای یک تیم در مسابقات استانی خرج می‌شود!

ریاحی در ادامه به شایعه فراری بودن مدیرعامل مس پارس فلاورجان اظهار کرد: خبر فراری جودن مدیرعامل باشگاه را تکذیب می‌کنم.

من خودم هم از باشگاه پولی دریافت نکرده‌ام اما جایز نیست که به مدیرعامل تهمت بزنیم.

صحرایی مدیرعامل باشگاه در حال حاضر، پاسخگوی تلفن‌ها است و همچنین پیگیر هزینه‌ها مالی باشگاه می‌باشد./س

انتهای پیام/

برچسب ها: مس پارس ، کذب ، کشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار