شهردار منطقه16 از آمادگی منطقه در استقبال از نوروز 93 و ویژه‌برنامه‌های اجرایی خبر داد.

سیدمحسن اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار و ایام پایانی سال، طرح استقبال از نوروز در جنوب تهران نیز همانند سال‌های قبل برگزار می شود.

وی افزود: به منظور توسعه و ارتقا سطح خدمات به شهروندان در قالب برنامه‌های فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی در محدوده منطقه 16 با تعامل شورایاران و مشارکت شهروندان اجرا می‌شود.

اسدی در ادامه عنوان کرد: طرح استقبال از بهار با همکاری شورایاری‌ها و مشارکت شهروندان با به کارگیری عوامل و تجهیزات لازم در محلات 9گانه با هدف بهسازی فضای شهری و ارتقا سطح خدمات به شهروندان در سال جدید برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: اجرای طرح استقبال از بهار سال 93 در تعطیلات نوروزی که شهروندان غالباً در مسافرت هستند و یا به جهت موقعیت جغرافیایی منطقه که در مسیرهای شهروندان از سراسر کشور است و شهرداری منطقه اقدامات خود را با شتاب فزاینده انجام می‌دهند.

اسدی در پایان با اشاره به اینکه اجرای این طرح از اوایل اسفندماه آغاز شده، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های طرح استقبال از نوروز سال 93 تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار