رئیس ستاد تنظیم بازار استان تهران از تشکیل تیم های ویژه بازرسی، نظارت و پایش بازار تا پایان فروردین خبر داد.

نعمت الله ترکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: در جلسه  های هفتگی شبکه تنظیم بازار برای ایام پیش رو در خصوص گرانی میوه تا به حال گزارشی اعلام نشده است.
 
وی ادامه داد: برای تعیین قیمت میوه از حوزه اصناف اتحادیه ها حوزه بازرسی صنعت و معدن تجارت و همچنین از حوزه بانک مرکزی قیمت هایی پیشنهاد می شود که میانگین قیمت ها با توجه به  تایید ستاد تنظیم بازار نرخ گذاری می شود.
 
 ترکی اذعان کرد: 170 مرکز عرضه مستقیم میوه و تره باز در شهر تهران و 70 مرکز عرضه میوه در شهرستان های استان تهران داریم که  مبنای قیمت ما، این مراکز هستند.
 
وی افزود: برای شبکه توزیع و بازار شب عید تیم بازرسی نظارت و پایش بازار دستورالعملی تهیه  کرده ایم و به فرمانداران هر شهرستان مسئولیت این کار را سپرده ایم.
 
 در پایان ترکی خاطر نشان کرد: اگر شهروندان در مراکز عرضه میوه و تره بار با گران فروشی یا کم فروشی مواجه شدند با سامانه 124 تماس بگیرند و شکایت خود را اعلام  کنند تا بازرسان مربوطه در کمترین زمان رسیدگی کنند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: شکایت ، گران ، نظارت ، بازار ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
١٢٤ رو فقط براي توجيه من و شما گذاشتن
United States of America
قضاتی
۰۶:۵۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۳
یک عدد نایسر دایسر تقبلی به ما در فروشگاه وزارت کشور انداختند به قیمت 50 هزار توامن. گفتند اصلیه. اولین سیب زمینی رو که گذاشتیم تیغه هاش کج شد. با فاکتور بردیم 124 ولی کارشناس احمق 124 گفت ارزش پیگیری نداره. قضاتی
09123874644
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۲ تير ۱۳۹۳
124 جوابگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
هادي
۱۰:۱۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
براي شكايت از ١٢٤ بايد با كجا تماس كرفت
آخرین اخبار