وزیر کشور از احتمال تعیین استاندار خراسان رضوی تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران اعزامی به هرمزگان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حاشیه‌ی مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در ورزشگاه تختی بندرعباس در جمع خبرنگاران درباره حضورش در سمت ریاست سازمان صدا و سیما گفت: این موضوع صحت ندارد و تنها در حد شایعه است.  
 
وی درباره نظر حجت‌الاسلام تیمور علی‌عسگری مبنی بر اینکه با وی برای استانداری خراسان رضوی صحبت شده است، افزود: این موضوع را باید از خود ایشان سوال کنید.
 
وزیر کشور تصریح کرد: استان خراسان رضوی  یکی از استان‌های کشور است که انتخاب استاندار آن دقت بسیار زیادی می‌خواهد از این رو ما در صدد هستیم با یک جمع‌بندی جامع استاندار این استان را انتخاب کنیم.
 
رحمانی فضلی  با بیان اینکه سه چهار گزینه به عنوان استاندار خراسان رضوی مطرح هستند، اظهار داشت: انشاء الله تا هفته آینده استاندار خراسان رضوی مشخص خواهد شد.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره اعتراض مردم استان به الحاق بخشی از شهرستان پارسیان به استان فارس گفت: همانگونه که مقامات این استان بیان کردند، این تصمیم در دولت قبلی اتخاذ شده است اما با توجه به نظر امام جمعه و خود مردم، رئیس‌جمهور دستور داده است که این موضوع دوباره مورد بررسی قرار گیرد تا اقدامی که موجب  آرامش و خوشحالی مردم می‌شود روی دهد.
 
وزیر کشور همچنین در پاسخ به سوال درباره آخرین وضعیت پنج مرزبان ربوده شده در شرق کشور گفت: در حال حاضر پیگیر وضعیت آن‌ها هستیم و رایزنی‌های سیاسی ما با کشور پاکستان ادامه دارد و امیدواریم که نتیجه نهایی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار