در روزهای گذشته خبرهایی از وضعیت شرکت «کشت و صنعت مغان» در استان اردبیل که بزرگ‌ترین قطب اقتصادی و کشاورزی این منطقه است به گوش می‌رسد که حکایت از سیاسی‌کاری در وضعیت مدیریت این بنگاه بزرگ اقتصادی دارد؛ بنگاهی که به نظر می‌رسد قرار است برای تامین منابع یک جریان سیاسی در انتخابات پیش روی مجلس دهم مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از رجا نیوزچند روزی است که «امیدعلی محمدی»، رئیس پیشین حزب منحله مشارکت در استان اردبیل به عنوان رئیس شرکت کشت و صنعت مغان منصوب شده است. انتصاب این فرد فعال در فتنه ۸۸ با حمایت تعدادی از نمایندگان استان در مجلس و همچنین رایزنی‌های استاندار و وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفته است. 
 
 این در حالی است که امیدعلی محمدی در دوران فتنه بار‌ها علیه شورای نگهبان و آرای صادره توسط آن هتاکی کرده و مطالبی را علیه نهادهای نظام بیان کرده است.
 
از سوی دیگر، حضور همزمان او در «هیأت مدیره منطقه آزاد ارس»، شائبه بهره برداری از ظرفیت‌های این مؤسسات را در فعالیت‌های سیاسی تشدید کرده است. او همچنین تاکنون تحت عنوان شعار اعتدال، به طرز زیرکانه‌ای برای بیان مطالب تند و افراطی سیاسی و بیانیه‌های جبهه مشارکت استفاده کرده است. 
 
در همین راستا، به نظر می‌رسد حزب منحله مشارکت تلاش دارد تا از ظرفیت‌های اقتصادی این بنگاه بزرگ و تاثیرگذار تجاری جهت مهندسی انتخابات مجلس دهم استفاده کند. 
 
به نظر می‌رسد با توجه به سابقه این فرد در ایام فتنه و همچنین حواشی سیاسی حضور او در این مجتمع بزرگ اقتصادی، لازم است تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر چه سریع‌تر نسبت به این مساله واکنش نشان بدهند و زمینه را برای جلوگیری از وقوع یک رانت ویژه اقتصادی و سیاسی فراهم کنند.
منبع: رجا نیوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار