سرمربی تیم ملی سپک تاکرا اظهار داشت: چهارمین مرحله لیگ جهانی بدلیل فاصله زمانی کوتاه با بازی‌های آسیایی اینچئون انگیزه تیم‌های این قاره را مضاعف کرده است.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: چهارمین مرحله لیگ جهانی با حضور 12 تیم، اواسط اسفندماه سال جاری در کوالالامپور مالزی برگزار می شود، از بین 12 تیم حاضر 10 تیم آسیایی هستند و با توجه به خواستگاه سپک تاکرا که متعلق به شرق آسیا است تیم‌های این قاره با قدرت و صلابت دو چندان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا ادامه داد: مسابقات لیگ جهانی در فاصله زمانی کوتاه نسبت به مسابقات اینچئون کره جنوبی برگزار می‌شود انگیزه تیم‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ جهانی مضاعف است چرا که عیار و سطح فنی و آمادگی ورزشکاران در مسابقات آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی مشخص می‌شود.

رضایی افزود: هر بازی حکم فینال را دارد البته حضور در این مسابقات تجربیات بازیکنان را افزایش می‌دهد و نتیجه مثبتی را بر تیم ملی کشورمان درپی دارد.

وی ادامه داد: تیم ملی سپک تاکرا در سه دوره گذشته لیگ جهانی شرکت داشته و با تیم‌ها بسیاری رقابت کرده است لذا شناخت کامل و جامعی از حریفان خود داریم البته حریفان تیم ملی کشورمان بصورت مداوم در حال تمرین و مسابقه هستند از اینرو به احتمال فراوان نسبت به دوره‌های گذشته تفاوت و پیشرفت زیادی کرده اند.

رضایی، افزود: تیم ملی سپک تاکرا در آستانه‌ی بازی‌های لیگ جهانی اردوهای کوتاه مدت برگزار کرده است متأسفانه با حداقل امکانات عازم مسابقات و به مصاف حریفان می‌رویم.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا افزود: برگزاری مسابقات لیگ در حفظ آمادگی ملی‌پوشان و ارتقا سطح فنی آنها نقش مؤثر و مهمی ایفا کرده است، علاوه بر بازیکنان، کادر فنی تیم ملی در سایه‌ی مسابقات لیگ بازیکنان برتر و با استعداد را شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت کرده‌اند.

وی ادامه داد:‌ تیم ملی سپک‌تاکرا تا هنگام اعزام به مرحله نهایی لیگ جهانی تمرینات فشرده را در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌کند و با قدرت کامل گامی محکم به این رقابت‌های مهم و حیاتی برخواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم همچنان جزو 6 تیم برتر جهان باشیم.

گفتنی است، مسابقات لیگ جهانی سپک تاکرا از تاریخ 14 تا 18 اسفند سال جاری در کوالالامپور پایتخت مالزی و با حضور 12 تیم برتر جهان در بخش رگودسرنفرا، برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، تیم‌های 1- تایلند 2- مالزی 3- اندونزی 4- کره‌جنوبی 5- هندوستان 6- ایران 7- ژاپن 8- سنگاپور 9- چین 10- برونئی 11- آلمان و 12- آمریکا 12 تیم برتر جهان و حاضر در لیگ جهانی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رضایی ، آسیایی ، لیگ ، جهانی ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار