درآستانه فرارسیدن سال نو و سفر گردشگران به استان گیلان یک هزارو 133 واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، مدیرعامل جامعه هتل‌داران گیلان بااشاره به این که  هتل ها ، هتل آپارتمان و مجتمع های گردشگری زیر پوشش سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی وو گردشگری در نوروز 93هیچگونه افزایش نرخی ندارد ، گفت: این مراکز و مکان ها در استان گیلان با 6 هزار و 53 اتاق و 17 هزار و 780 تخت آماده پذیرش گردشگران در تعطیلات نوروز است.

جواد عباسی ادامه داد : علاوه بر مکان های یادشده  189 واحد پذیرایی و سفره خانه سنتی با 6 هزار صندلی در نوروز 93 خدمات موردنیاز کردشگران را ارائه می کند.

  مدیرعامل جامعه هتل‌داران گیلان اضافه کرد:برای آشنائی میهمانان نوروزی با مناطق گردشگری استان   55 دفتر خدمات مسافرتی گیلان تورهای گردشگری را برای برای هموطنانمان که آغاز بهار را در گیلان سپری می کنند تدارک دیده است.

گیلان به دلیل قرارگرفتن در میان کوه و جنگل و دریا و به عنوان یکی ازقطب های گردشگری شمال ایران همه ساله پذیرای بیش از 25 میلیون مسافری است که به ایتن سرزمین سفر می کنند./س


 

برچسب ها: پذیرایی ، مسافران ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.