واکنش به اظهارات فایزه هاشمی، استقبال از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، واکنش به مطالب منتشره در روزنامه آسمان، برگزاری اجلاس جبهه پیروان خط امام و رهبری و کنگره حزب اراده ملت از مهمترین عناوین خبری حوزه احزاب در این هفته بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، واکنش به اظهارات فایزه هاشمی، استقبال از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، واکنش به مطالب منتشره در روزنامه آسمان، برگزاری اجلاس جبهه پیروان خط امام و رهبری و کنگره حزب اراده ملت از مهمترین عناوین خبری حوزه احزاب در این هفته بود.



بادامچیان: اقدام روزنامه آسمان همراهی با آمریکاست

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اقدام اخیر روزنامه آسمان گفت: اقدام گردانندگان این روزنامه نشان می‌دهد که مواضع‌شان با آمریکا و بی بی سی همسو است.

یونسی در کنگره حزب اراده ملت ایران: امیدورایم همه احزاب بدور از افراط و تفریط در جهت حفظ اهداف اساسی کشور حرکت کنند

مشاور ویژه رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌ها و اقوام گفت: امیدواریم همه احزاب با درک سختی‌ها و موانع و به دور از افراط، تفریط و جزئی‌نگر در جهت حفظ اهداف اساسی کشور حرکت کنند تا اهداف اصلی انقلاب اسلامی و ملت آسیب نبیند.

حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم در اجلاس سراسری جبهه پیروان: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیاز به اصلاح قیمت حامل‌های انرژی دارد

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت:‌ دشمنان ما با اعمال تحریم به کاهش 40 درصد وابستگی به نفت ما کمک کردند و این یک توفیق اجباری ما را به مسیر پیشرفت و خودکفایی رهنمون شد.

غفوری‌فرد: اقدام نشریه آسمان از سوی مجلس و دستگاه قضا پیگیری می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اقدام اخیر روزنامه آسمان گفت: امام خمینی(ره) به عنوان مرجع تقلید حکم فرمودند که هر کس ضروریات دین اسلام را منکر شود مرتد است.

آیت‌الله حسینی بوشهری: غیر انسانی خواندن لایحه "قصاص" به قصد تخریب اسلام صورت گرفته است

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: عده‌ای در داخل با نشر مطالبی همچون غیرانسانی خواندن لایحه "قصاص" قصد ضربه زدن و تخریب اسلام را دارند.



باهنر: مذاکرات پیش روی ایران و 1+5 بسیار خطیر و حساس است/ از جبهه دیپلماتیک حمایت کنیم

دبیر کل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: مقام معظم رهبری خط اصلی را بارها اشاره داشته‌اند و اکنون که ما درگیر جنگ تمام عیار دیپلماتیک هستیم با تمام توان به میدان رفته و باید از سربازان جبهه دیپلماتیک حمایت کنیم.

حکیمی‌پور: انتخابات مجلس دهم فرصتی تاریخی برای اصلاح‌طلبان است/ سیاست‌ورزی کاری جمعی است نه فردی

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: انتخابات دوره آینده مجلس یکی از تعیین‌کننده‌ترین انتخابات برای سرنوشت کشور است لذا همفکران اصلاح‌طلب با دقت بیشتری با این فرصت تاریخی برخورد کنند.

پزشکیان: همه دعواهای ما از روی جهل و نادانی است/ چیزی از مدیریت اسلامی نمی‌دانیم

نماینده مجلس نهم در ششمین کنگره حزب اراده ملت ایران گفت: دعواهای ما از جهل و نادانی است، 35 سال است که می‌خواهیم کشور را اسلامی کنیم و مدیریت اسلامی داشته باشیم اما همه شعار است و در عمل یک درصد هم نمی‌دانیم مدیریت اسلامی چیست.

رهامی: بدون احزاب به دموکراسی نمی‌رسیم/ ضرورت حرکت از حاکمیت افراد به سمت حاکمیت احزاب

رئیس شورای هماهنگی اصلاحات در کنگره حزب اراده ملت با بیان اینکه اگر می‌خواهیم دموکراسی حاکم شود بایداز حاکمیت افراد به سمت حاکمیت احزاب برویم گفت: ارزیابی حاکمیت دموکراسی کیفیت گردش نخبگان است.

آیت‌الله موسوی‌تبریزی: منتقدین توافق‌نامه ژنو را بی‌دین نخواندم

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: من هیچ وقت منتقدان توافق ژنو را بی‌دین نخواندم.



فروزنده: حذف سیاست‌های مغایر با اقتصاد مقاومتی از سوی مجلس و تدوین لایحه متناسب با ابلاغیه از سوی دولت

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مجلس قوانین مغایر با این سیاست‌ها را سریعا بررسی و خذف و دولت هم در اسرع وقت لایحه لازم را تنظیم و قوانین و ساختارهای مربوطه را متناسب با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تغییر دهد.

سنایی: احداث پایگاه نظامی در حاشیه دریای خزر را تهدید می‌دانیم/ ایران دریای خزر را همانند موجود زنده می‌بیند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو گفت: نظر جمهوری اسلامی از بعد نظامی در دریای خزر جلوگیری از نظامی کردن این دریاست و ایران به عنوان یک موجود زنده به دریای خزر نگاه می‌کند که نظامی کردن آن شکننده و واگرایانه است.

شیخ‌الاسلام: مشکل ما و آمریکا بر سر دو نظام بوده که حل‌شدنی نیست/ حضور نماینده‌ای از مجلس در مذاکرات را صلاح نمی‌دانم

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ ما و آمریکا، جنگ روی میز بوده و دعوا بر سر دو نظام است که حل شدنی هم نیست.

باهنر: برد موشک‌هایمان را در عمل به آمریکا نشان می‌دهیم/ اعضای تیم مذاکرات هسته‌ای سرداران جنگ جدی دیپلماتیک هستند

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: برد موشک‌هایمان را در عمل به آمریکایی‌ها نشان خواهیم داد که چه میزان برد و دقت دارند.

خانه‌تکانی احزاب در آستانه سال 93/ کمیته اجرایی خانه احزاب تشکیل شد/خانه احزاب به فصل شکفتن خود نزدیک می‌شود

امتداد جلسات وزیر کشور با فعالان حزبی و سپس امیدهای وی مبنی بر بازگشایی خانه احزاب پیش از پایان سال، از بازگشایی مسیری جدید حکایت داشت، مسیری که اکنون به نظر می‌رسد به ایستگاه خانه‌تکانی رسیده است.



حجت‌الاسلام ناطق نوری: تندروی‌های نامتعادل به کشور آسیب می‌زند/ ولی فقیه میزان ما در همه امور است

حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری گفت: یکی از بدبختی‌های کشور ما این است که گرفتار تندروها (بی‌ترمزها) هستیم؛ تندروی نامتعادل کردن به کشور ضربه وارد می‌کند چرا که ما میزان داریم و میزان ما ولی فقیه است.

توکلی: امیدواریم رئیس‌جمهور بتواند اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امیدواریم با موضعی که رئیس جمهور گرفته بتواند اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌‌فرد: آغاز به کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای تحقق "قتصاد مقاومتی"

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون‌های تخصصی مجلس کارشان را برای تحقق اقتصاد مقاومتی آغاز کرده‌اند تا به زودی شاهد تحقق مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این زمینه باشیم.

ترقی: آغاز به کار فعالیت انتخاباتی اصلاح‌طلبان با هجمه به شورای نگهبان

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی از اصلاح‌طلبان حتی جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی را نمی‌پذیرند، به نظر می‌رسد این جریان کلید ورود به انتخابات سال آینده را با هجمه به شورای نگهبان شروع کرده‌‌ است.

رضایی در دیدار با "پال فلی": امیدواریم آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای نقطه عطفی برای جلب اعتماد طرفین باشد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای بتواند نقطه عطفی برای جلب اعتماد طرفین و بنای مستحکمی برای روابط آینده ایران با کشورهای غربی باشد.




آیت‌الله هاشمی در دیدار با حزب اراده ملت ایران: غفلت از جایگاه حضور مردم در صحنه‌ها، فرجامی خوش نخواهد داشت

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غفلت از اصالت و جایگاه حضور مردم در صحنه‌ها، سرانجام و فرجامی خوش نخواهد داشت و قطعاً به شکست منجر خواهد شد.

ولایتی: ایران هیچ‌گاه تاسیسات آب سنگین اراک و فوردو را تعطیل نمی‌کند/ اظهارات وندی شرمن پر از تناقض و ضعف بود

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: ایران هیچ گاه تاسیسات آب سنگین اراک و فوردو را تعطیل نمی‌کند، سانتریفیوژها را کاهش نخواهد داد، مذاکرات را ادامه خواهد داد و نسبت به مذاکرات هیچ گاه رویگردان نبوده است.

لاریجانی: عدم استفاده درست از درآمد 700 میلیارد دلاری در 8 سال گذشته /تکیه به توان داخلی، روح حاکم در اقتصاد مقاومتی

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین نباید به واردات بی‌رویه روی آوردند، روح حاکم در اقتصاد مقاومتی این است که به توان داخلی تکیه کنیم.

آیت‌الله حیدری: اقتصاد مقاومتی باید چتر امنیتی برای مردم ایجاد کند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افزایش احتمالی تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که اقتصاد مقاومتی چتر امنیتی برای مردم کشورمان ایجاد کند و کشور را از هر گونه مشکلات احتمالی در آینده بیمه کند.

"افتخاری": اگر زنان ما پیاده نظام بودند، پس سواره‌ها چه کسانی هستند؟/ فائزه هاشمی اطلاعاتش را به‌روز کند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: واقعیاتی که امروز ما در جامعه خود می‌بینیم با آن چیزی که فائزه هاشمی دیده است بسیار متفاوت است، بنابراین وی بایستی اطلاعات خود را با جامعه امروز کشور به روز کند.

اظهارات اخیر فاطمه راکعی درباره رفع حصر تکذیب شد

یک سایت حامی دولت ضمن عذر خواهی از مخاطبانش در باب انتشار یک خبر کذب نوشت: مطلب نقل شده از سوی فاطمه راکعی درباره "نظر رهبر انقلاب پیرامون رفع حصر کروبی و موسوی" صحت ندارد.

هشدار آیت‌الله مکارم به مطبوعاتی‌ها؛ سربسته می‌گویم که برخی مطبوعات چارچوب‌ها را رعایت کنند/ اصلاح نشوند، بصورت علنی بیان خواهم کرد

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: خیزش‌هایی در برخی مطبوعات وجود دارد و خطراتی را می‌بینم، الان سربسته می‌گویم که چارچوب‌ها را رعایت کنند و اگر اصلاح نشوند، بصورت علنی بیان خواهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غریب آشنای غم
۱۶:۵۷ ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
مطالب نسبتا خوب بود
آخرین اخبار