وزیر آموزش و پرورش روز گذشته به همراه خبرنگار باشگاه خبرنگاران از مدارس شهر تهران به صورت سرزده بازدید کرد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش روز گذشته به همراه خبرنگار باشگاه خبرنگاران به صورت سرزده از مدارس شهر تهران بازدید کرد و از نزدیک با فرهنگیان دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش، طی این بازدید فرهنگیان از مشکلات و دغدغه‌هایشان از جمله کمبود فضای آموزشی در مدارس و تعداد بالاتر از میزان استاندارد دانش‌آموزان در کلاسها، کمبود فضای آزمایشگاهی در مدارس، شرایط بازنشستگی پیش از زمان مقرر و فشردگی کار معلمان ابتدایی را مطرح کردند.  

لازم به ذکر است: همچنین در ادامه بازدید سرزده وزیر آموزش و پرورش از مدارس شهر تهران از سوی معلمان مدارس درخصوص مرخصی پس از زایمان، رتبه‌بندی فرهنگیان، ارزیابی مهارت حرفه‌ای معلمان، مشکلات بیمه طلایی، مشکلات دبیران حق‌التدریس و مربی‌های پیش دبستانی، مدرک معادل‌سازی زمینه خدمت فرهنگیان، مشکلات مدارس استیجاری، کمبود معلم تربیت‌بدنی و استخدام فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش عنوان شد.

این گزارش حاکی است، در جریان این بازدید و وزیر آموزش و پرورش پس از شنیدن مشکلات فرهنگیان به تک‌تک سوالات فرهنگیان پاسخ داد و وعده حل مشکلات و رسیدگی به مضوعات مطرح شده را به فرهنگیان داد.

گفتنی است، در این بازدید به همراه فانی وزیر آموزش و پرورش، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران و اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران حضور داشتند.


انتهای‌پیام/

برچسب ها: درد ، دل ، فرهنگیان ، باوزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
وزیر محترم جناب اقای فانی نظر به مراجعات پی در پی نیرو های ازاد مدارس غیر انتفاعی در جهت رسیدگی به وضعیت نا مناسب و تاسف انگیز ان ها خواهش میکنم برای ایجاد فضای امن شغلی و دریافت حق و حقوق و مزایای ان ها اقدام فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
بسیار وضع اسف باری است0
Iran (Islamic Republic of)
دهقان
۲۰:۴۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
اقای فانی وزیر محترم دنیا محل گذر است وتنها نام نیک است که جاودان است وبرای همیشه دارای اعتبار. فرهنگیان از شما بشدت ناراضی هستند ودر برابر خداوند باید پاسخگو باشید .خدا وند از حق الناسنمیگذرد.
آخرین اخبار