شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: نیروهای رژیم صهیونیستی برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد الاقصی محدودیت سنی تعیین کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی را محدود و تدابیر امنیتی را تشدید کرده است. 

لوبا سمری، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد بر اساس طرحی که توسط اداره اطلاعات این رژیم برای جلوگیری از ناآرامی ها و همچنین افزایش امنیت در مسجد الاقصی اعلام شده است از ورود مردان زیر سن پنجاه سال به داخل مسجد الاقصی ممانعت خواهد شد. 

این تصمیم به دنبال برخورد پلیس رژیم صهیونیستی با فلسطینیان که روز سه شنبه در مسجد الاقصی اتفاق افتاد، گرفته شد.
ساعاتی پس از بحث در پارلمان اسرائیل در زمینه حق استفاده یهودیان برای عبادت در مسجد الاقصی که در حال حاضر با این طرح مخالفت شده است، این درگیری ها آغاز شد.

این بحث و گفتگو در پارلمان رژیم صهیونیستی که هیچ نتیجه ای را به دنبال نداشت، باعث خشم و ناراحتی مسلمانان سراسر جهان شد.

پارلمان اردن نیز اعلام کرد در صورتی که این طرح به تصویب برسد، در زمینه اخراج سفیر اسرائیل رای گیری خواهد کرد و نخست وزیر این کشور نیز هشدار داد در صورت تصویب این طرح، امان در زمینه قرارداد صلح با اسرائیل تجدید نظر خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس، پنجاه و هفت عضو سازمان همکاری های اسلامی نیز روز چهارشنبه از این طرح به عنوان طرحی خطرناک نام برد و آنرا بخشی از هدف اسرائیل برای یهودی سازی بیت المقدس خواند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار