مدیر عامل بانک شهر با اشاره به طرح ریزی و تدوین برنامه چهار ساله بانک شهر گفت: این برنامه بر اساس نظر شهرداری های کلانشهرها و مراکز استان ها در حال طراحی است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران غلامحسین مظفری فعالیت بانک شهر را با شهرداری های کشور همسو و همگام دانست و گفت: در طرح‌ریزی برنامه‌ و چشم‌انداز چهارساله بانک شهر که مطابق با دوره فعالیت شهرداری‌هاست ، ضمن شناسایی فرصت‌ها، نسبت به پوشش نیازهای موجود اقدام نموده و همگام و همسو با شهرداری‌ها پیش خواهیم رفت.
 
وی  با اشاره به نقش بانک ها در چرخه اقتصادی هر کشور بیان کرد: مسئولیت و وظیفه سنگینی از این جهت برعهده شبکه بانکی کشور و بانک شهر به عنوان بانکی پیشگام در عرصه خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان قرار دارد . امیدواریم درسال آینده سهم این بانک در تامین مالی پروژه‌های شهری و آبادانی و سازندگی کشور، حداقل 10درصد نسبت به وضعیت کنونی ارتقاء داشته باشد.
 
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اینکه ورود مستقیم بانک‌ها به حوزه سرمایه‌گذاری تا اندازه‌ای بانک‌ها را از رسالت و وظایف اصلی خود دور می‌کند، خاطرنشان کرد: برای تغییر مثبت در این روند باید به سوی تمرکز بر ارایه خدمات و فراهم آوردن بسترهای مساعد جهت هدایت سرمایه‌های سرگردان جامعه در مسیر توسعه و عمران شهرهای کشور حرکت کنیم.
 
مظفری همچنین اظهار داشت: با داشتن اعتماد مشتریان و در عین حال پشتوانه عظیمی مانند شهرداری‌ها در حال تلاش برای رسیدن به هدف نهایی دستیابی به جایگاه یک بانک خوب و برتر در سطح بانک‌های کشور هستیم.
 
وی تاسیس صندوق بین المللی بانک های شهرهای دنیا را پیشنهادی مناسب برای ارتقا مناسبات در فضای بین الملل دانست و گفت: سهام داران بانک های شهر در جهان شهرداری ها هستند و انتفاع در حوزه های توسعه شهری مانند حمل و نقل ،نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده و مسایل زیست محیطی جوامع می تواند در دستور کار این صندوق باشد.
 
مظفری همچنین افزود: این صندوق با توجه به رویکرد شهردار تهران در استفاده از توانمندی های بین المللی به منظور بهبود شرایط زندگی در کلانشهرها می تواند مدنظر باشد .
انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، شهر ، صندوق ، کلانشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار