فیلم تلویزیونی "سه داستان ساده" به تهیه کنندگی امان اله پیشنماززاده و کارگردانی حسین قناعت کلید زده شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، فیلم تلویزیونی "سه داستان ساده" کاری از گروه فیلم های تلویزیونی این شبکه است که به کارگردانی حسین قناعت روز شنبه سوم اسفندماه در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید زده شد.

این فیلم تلویزیونی که متن آن توسط علیرضا محمودی نوشته شده است، روایتگر زندگی انسان هایی است که در آستانه تحویل سال نو هریک به دلیلی نمی توانند پای سفره هفت سین سال جدید را شروع کنند. این فیلم تلویزیونی دارای سه اپیزود است و شخصیت های آن به هم مربوط هستند. ماجرای سربازی که در آستانه سال نو در پست مرزی قرار دارد، خواهر وی که در بیمارستان مشغول انجام وظیفه است و خواهر دیگرش که در فرودگاه حضور دارد و مردد است که سال را در کجا تحویل کند.

گفتنی است؛ نفیسه روشن، اردلان شجاع کاوه، رابعه اسکویی، افشین سنگ چاپ، علیرضا جعفری و... گروه بازیگران این اثر تلویزیونی را تشکیل می دهند.

همچنین سایر عوامل این اثر عبارتند از:
مدیر تصویربرداری: امیر قربانخانی، مدیرصدابرداری و صداگذار: سامان شهامت، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی دوست، طرح گریم: ثمره طرازنده، مدیر تولید: هاشم علی اکبری، تدوین: پریسا پروین نیا و مهدی سعیدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سید علی حسینی و...

انتهای پیام/اق
برچسب ها: تله فیلم ، نوروز ، شبکه ، سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار