در طنز "خوب، بد، زشت" تلاش شده از توهین و تحقیر دوری شود.

بابک کایدان، فیلمنامه نویس، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برای نوروز امسال فیلمنامه 15 قسمتی "خوب، بد، زشت" را نوشته‌ام که یک ماه مانده به پایان سال، نگارش ان فیلمنامه تکمیل شده است.

وی گفت: در این فیلمنامه سعی شده به دور از هرگونه توهین و تحقیر یا به کار بردن واژه‌های ناشایست، ظنزی پاک وسفید ارائه شود، چرا که شبکه 2 سیما شبکه خانواده است. به همین دلیل در این کار از طنز سخیف دوری شده است.

کایدان در خصوص شکل گیری فیلم نامه "خوب، بد، زشت" اظهار داشت: در ابتداد فیلم نامه‌ی دیگری برای این پروژه مطرح شده بود که مورد موافقیت قرار نگرفت بنابراین ما در زمان محدودی از ابتدا قصه را نگارش کردیم و البته عناصری را هم از قصه‌ی قبل گرفتیم.

وی افزود: نگارش فیلمنامه همزمان با قرارداد بستن تعدادی از بازیگران بود، با توجه به زمان محدود تولید، بازیگران باید همراه با کار می‌‌شدند، بنابراین از ایده‌های آنان نیز استفاده کردم و آن‌ها هم در نگارش فیلمنامه دخیل بودند.

نویسنده "معراجی‌ها" و "دارا و ندار" اظهار داشت: به نظر منه تهیه کننده و کارگردان این مجموعه تمامی عوامل و بازیگران را با هوشمندی و حساسیت بالایی انتخاب کردند.

کایدان گفت: همه تلاش خود را کردیم که علی رغم محدودیت زمانی قصه با ماجرا و افت و خیز همراه باشد و در کنار طنزی که در خود دارد، به عنوان یک طنز ملودرام معضلات و دغدغه‌ی مردم ما ار مطرح کند.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه کاری واقع گرایانه است و طنز به اصطلاح "دم دستی" نیست و همین ویژگی در کنار حضور بازیگران مورد علاقه مردم باعث می‌شود "خوب، بد، زشت" جایگاه خوبی در میان مردم ما بدست بیاورد.



انتهای پیام/اق
برچسب ها: نوروز ، سریال ، کایدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار