زمان بندی طرح استقبال از نوروز سال 1393 به منظور افزایش بهره وری و تاثیرگذاری اقدامات عمرانی شامل دو مرحله شناسایی و مرحله اجرایی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی حیدری شهردار ناحیه پنج منطقه هفت از آغاز طرح استقبال از نوروز 1393 در سطح این ناحیه خبر داد و گفت: سطح رضلیتمندی شهروندان از اقدامات عمرانی انجام شده در قالب طرح استقبال از نوروز، یکی از معیارهای اصلی این طرح به شمار می‌رود.
 
حیدری همچنین افزود: ساماندهی محوطه کارگاه‌های عمرانی، لکه گیری آسفالت، مرمت نوارهای حفاری، همسطح سازی دریچه ها، مرمت پیاده‌روها و رفع معارضات، مرمت جداول و لایروبی انهار از اقدامات پیش بینی شده برای طرح استقبال از نوروز سال 1393 است.
 
شهردار ناحیه پنج تصریح کرد: در طرح امسال انجام اقدامات ضروری و رفع چاله‌ها و نقاط مشکل ساز سطح معابر که علاوه بر بازدیدهای میدانی از طریق پیام‌های سامانه 137 نیز قابل شناسایی است و در اولویت کاری قرار دارد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در طرح امسال تلاش خواهیم کرد مشکلات موجود در نواحی 123 گانه شهر تهران را شناسایی و جهت بهبود عملکرد این واحدها راهبردهای کاربردی را تعیین کنیم.
انتهای پیام/

برچسب ها: طرح ، استقبال ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار