رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم گفت: ادعای وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه حقوق بشر خود با توجه به محدودیت‌های موجود در این کشور، شنود تلفن، کشتار، حقوق بشر، آزادی و دخالت در امور سیاسی مردم بسیار مضحک به نظر می‌رسد.

"حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا درباره نقض حقوق بشر و "نبود آزادی بیان و مطبوعات در ایران" اظهار داشت: این گزارش ارزش این را ندارد که ما بخواهیم درباره آن صحبت کنیم.   
 
وی در ادامه افزود: ادعای وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه حقوق بشر خود با توجه به محدودیت‌های موجود در این کشور، شنود تلفن، کشتار، حقوق بشر، آزادی و دخالت در امور سیاسی مردم بسیار مضحک به نظر می‌رسد.  

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم تصریح کرد:برخی ها کوچک‌تر از آن هستند که بخواهند در مورد حقوق بشر و آزادی بیان در ایران صحبت کنند.   
 
حجت‌الاسلام رهبر افزود: ما محدوده‌های شرعی داریم و آزادی بیان در چارچوب شرع معنا پیدا خواهد کرد که هر کشوری برای خود چارچوب و خط قرمزهایی دارد که ما نیز از این امر مستثنی نیستیم.   
 
رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم در پایان خاطرنشان کرد: رعایت حدود و حقوق انسانی باید در قالب چارچوبهای مذکور قرار گیرد و ما هیچ اعتنایی به چنین حرفهایی نمی‌کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار