مدیرکل پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، از تحصیل 75 هزار دانش آموز در مدارس مستقل و ضمیمه استثنایی خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مجید هداوند، تهیه ی محتوای الکترونیکی را جزء برنامه های این معاونت ذکر کرد و خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای تهیه و توزیع به موقع کتاب های درسی به مراکز آموزشی طی سال تحصیلی آینده شد.

مدیرکل پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی تصریح کرد: کتاب‌های غیرقابل تغییر باید قبل از سال تحصیلی آینده به دست مراکز آموزشی برسد.

وی از فعالیت 23 هزار همکار در حوزه‌های آموزش و پرورش استثنایی سخن گفت و افزود: امسال دوره‌های ضمن خدمت و آموزش نیروی انسانی و تامین مدرس برای کارکنان آموزش و پرورش استثنایی  طی 31 دوره و با تعداد 37 هزار و 544  نفر ساعت برگزار شد.

مدیرکل پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به برنامه پنجم و تکالیف وزارت آموزش و پرورش در حوزه استثنایی افزود: در راستای توسعه و گسترش طرح آموزش تلفیقی – فراگیر تعداد  10 هزار نفر به دانش آموزان مشمول این طرح اضافه شد.

وی خواستار تخصیص اعتبارات برنامه های آموزشی و پرورشی استثنایی در استان‌ها توسط اداره‌های کل شد و گفت: طی سال 92 بیست و هشت هزار ساعت حق التدریس غیرموظف برای دانش آموزان با نیاز ویژه اختصاص یافت که این رقم نسبت به سال 91 سی درصد کاهش داشته است.

هداوند اصلاح ضوابط درجه بندی و ساماندهی مدارس استثنایی را جزء برنامه های جدید اداره کل  پشتیبانی سازمان برشمرد و یادآور شد: تعداد 75 هزار دانش آموز در مدارس مستقل و ضمیمه استثنایی و همچنین 35 هزار دانش آموز مشمول طرح تلفیقی– فراگیر در مدارس عادی مشغول تحصیل هستند.


انتهای پیام/
برچسب ها: استثنایی ، تحصیل ، عادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار