رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس درباره آخرین وضعیت بررسی لیست نمایندگانی که از "سعید مرتضوی" کارت هدیه دریافت کرده بودند، در کمیسیون متبوع خود، گفت:‌ این اسامی مربوط به دوره هشتم مجلس شورای اسلامی است و با توجه به اینکه امضای نمایندگان در لیست ارائه شده وجود ندارد و تنها به طرح اسامی اکتفا شده است، این اسناد مورد تایید نیست.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار و رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره بررسی لیست نمایندگانی که از "سعید مرتضوی" کارت هدیه دریافت کرده بودند، در کمیسیون متبوع خود، گفت:‌ این اسامی مربوط به دوره هشتم مجلس شورای اسلامی است و با توجه به اینکه امضای نمایندگان در لیست ارائه شده وجود ندارد و تنها به طرح اسامی اکتفا شده است، این اسناد مورد تایید نیست و نمی‌توان به آن استناد کرد.

وی ادامه داد: برخلاف ادعای عده‌ای که نمایندگانی از مجلس نهم کارت هدیه دریافت کرده‌اند، چیزی در این خصوص به کمیسیون اصل 90 واصل نشده است.

رئیس کمیسیون اصل 90 در پایان با بیان اینکه گزارش تحقیق و تفحص از تخلفات تامین اجتماعی همچنان در این کمیسیون مفتوح است، گفت: بررسی ادعای دریافت کارت هدیه نمایندگان از تامین اجتماعی تنها قسمتی از  تخلفات صورت گرفته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار