معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 14 از اختتامیه اولین جشنواره پژوهش و اطلاعات کاربردی محله "پژواک" در دارالمومنین شهر تهران خبر داد.

محمد حسن ذیبخش در گفتگوباخبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام این خبر گفت:در همین راستا اختتاميه جشنواره پژواك منطقه14 با حضور دکتر محکی مدیر کل مطالعات شهرداری تهران، مهندس منصور محمد حسنی قائم مقام شهرداری منطقه14 و بیش از100 نفر از پژوهشگران، نخبگان محلی، شورایاران، مدیران محلات، مدیران اجتماعی و ستادی در سالن اجتماعات سرای محله ابوذر برگزار شد.

وی افزود : این جشنواره موقعیتی را به وجود آورد تا اصحاب اندیشه و قلم در حوزه های فرهنگی و اجتماعی گرد هم آمده و پژوهش های خویش را ارائه و به عموم معرفی نمایند.

وی خاطر نشان کرد:در این راستا پژوهشگران آثار خود را در6 محور شامل مقاله پژوهشي، آثار پژوهشي محله اي، گزارش هم انديشي هاي محله اي، ايده هاي پژوهشي محله اي، ترسيم سيماي اجتماعي و فرهنگي محله(نيمرخ محله) و سند توسعه مطالعات و پژوهش هاي محله اي ارایه كردند که بیش از 50 مقاله به دبیرخانه منطقه ای ارسال وبعد از داوری های اولیه 25 مقاله به دبیرخانه مرکزی ارسال شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اختتامیه ، پژواک ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار