معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه دو از شروع طرح استقبال از بهار 93حوزه ترافیک به منظور تسهیل در رفت و آمد و نوسازی و مرمت مسیر‌های عبوری شهروندان درایام نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا رنجبر گفت: حوزه ترافیک شهرداری منطقه 2 نیز همچون سایر معاونت‌ها و بخشهای دیگر با برنامه‌ها و طرح ‌های تعمیری، نوسازی و تجهیز المان‌های ترافیکی، روشنایی، تدابیر خاص ترافیکی به استقبال بهار می رود.

وی افزود: ایستگاه‌های اتوبوس به عنوان یکی از مهمترین المان‌های شهری است که با تامین روشنایی آنها با لامپ‌های کم مصرف ال ای دی و یا سیستم سولار و تعویض شیشه‌های شکسته و بازسازی تمامی سرپناه‌ها، طرح استقبال از بهار حوزه ترافیک کلید خورد.

وی تصریح کرد: نظافت ونوسازی هشت ایستگاه خط بی آر تی بزرگراه چمران ، همراه با سایر ایستگاه‌ها تا 15 اسفند ماه به اتمام می رسد همچنین تمام گاردریل‌ها و المان‌های بزرگراهی منطقه نوسازی می‌شود.

وی در خصوص خط کشی معابر نیزبیان داشت: خط کشی معابر از 15اسفند ماه آغاز می شود که خط کشی محوری معابر خط کشی پیاده رو‌ها از جمله این طرح است.

رنجبر در ادامه اظهار داشت: 5 پایانه تاکسیرانی منطقه دو تا پایان سال با روشنایی کامل در شب، شست و شوی کامل، تجهیز و نوسازی و آماده‌ی استقبال از بهار می شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین به منظور تامین امنیت عابران پیاده، دوپل عابر پیاده تازه احداث منطقه بزرگراه جلال آل احمد، زیر پل یادگار امام و بزرگراه نیایش نرسیده به پلر اشرفی اصفهانی نرده کشیده تا از ورود عابران پیاده به مسیر بزرگراه جلوگیری به عمل آید.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: لامپ ، اتوبوس ، معاونت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار