حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان 24 دی‌ماه سال 92 پس از سپری شدن 5 ماه از عمر دولت یازدهم به منظور انجام اولین سفر استانی خود وارد استان خوزستان شد تا کاروان تدبیر و امید مسیر خود را در این راه آغاز کند.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان 24 دی‌ماه سال 92 پس از سپری شدن 5 ماه از عمر دولت یازدهم به منظور انجام اولین سفر استانی خود وارد استان خوزستان شد تا کاروان تدبیر و امید مسیر خود را در این راه آغاز کند.

دکتر روحانی به منظور انجام این سفر 24 دی ماه 92 وارد فرودگاه بین‌المللی شهر اهواز شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی‌فقیه در این استان، استاندار و جمعی از مسئولین و شخصیت‌های این استان قرار گرفت.



وی در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی اهواز با اشاره به اینکه خوزستان استان مقاومت است گفت: مردم این استان مردمی دلیر هستند که هشت سال در برابر حمله ظالمانه و اشغالگری دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و با ایثار و فداکاری خود در کنار رزمندگان اسلام، توانستند سرزمین خود را پس بگیرند.

رئیس‌جمهور کشورمان پس از حضور دراستان خوزستان و استقبال مردم شهر اهواز از وی برای حضور و سخنرانی در جمع مردم اهواز وارد مصلای این شهر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

دکتر روحانی در جمع مردم اهواز با اشاره به اینکه چند روز دیگر توافق ژنو اجرایی خواهد شد
تاکید کرد: توافق یعنی تسلیم قدرت‌های بزرگ در برابر ملت بزرگ ایران، توافق ژنو یعنی پذیرش جهان در برابر فناوری صلح‌آمیزی که در سایه تلاش و ایثار دانشمندان جوانمان به دست آورده‌ایم.

وی در این سخنرانی بر احیای رودخانه کارون و توجه به مناطق آبادان وخرمشهر تاکید کرد.

رئیس‌جمهور کشورمان
در اولین روز از اولین سفر استانی خود در جمع نخبگان و فرهیختگان استان خوزستان در راستای حل مشکلات محیط‌‌ زیستی این کشور دستور ویژه داد.

وی در این دیدار تاکید کرد که نخبگان می‌توانند بهترین واسطه بین دولت و مردم باشند.

رئیس‌جمهور کشورمان در دومین روز از سفر استانی خود در جمع سران عشایر استان خوزستان حاضر شد و بر اهتمام و تلاش دولت در جهت بهبود وضعیت عشایر تاکید کرد.



دکتر روحانی در جریان سفر خود در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خوزستان با بایان اینکه دولت مصم است ابادن و خرمشهر را منطق آزاد اعلام کند تصریح کرد: دولت مصمم به توسعه خوزستان است و ما خوزستان را به الگويي براي توسعه و آباداني کشور تبديل خواهيم کرد.

رئیس‌جمهور کشورمان همچنین در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان در جمع ایثارگران این استان حضور پیدا کرد و آنها را مایه سربلندی و عزت کشور دانست.

وی در نشست ظرفیت‌های توسعه استان خوزستان با بیان اینکه بیکاری در خوزستان به هیچ وجه پذیرفته نیست گفت: این استان باید از سار استان‌ها نیرو جذب کند.

رئیس‌جمهور کشورمان در سومین روز از سفر استانی خود به خوزستان از تاسیسات نفتی دارخوین بازدید کرد و سپس در جمع کارمندان این تاسیسات به سخنرانی پرداخت.

انجام گفتگو زنده خبری با مردم استان خوزستان از طریق شبکه استانی، سخنرانی در جمع مردم خرمشهر، شرکت در شورای اداری استان و برگزاری نشست خبری با خبرنگاران محلی از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور کشورمان در اولین سفر کاروان تدبیر و امید بود.



در این سفر رئیس‌جمهور کشورمان برضرورت احیای رودخانه کارون و حل مشکلات این استان تاکید کرد.

لازم به ذکر است دفتر رئیس‌جمهور کشورمان با انتشار اعلامیه‌ای مراتب قدردانی خود خود را از مردم و مسئولین استان خوزستان به دلیل استقبال از رئیس‌جمهور اعلام کرد.

انتهای پیام/

گفتنی است در جریان سفر رئیس‌جمهور کشورمان به خوزستان هیچ مصوبی از سوی دولت تصویب نشد.

لازم به ذکر است در پایان این سفر دفتر رئیس‌جمهور مراتب قدردانی خود را از مردم و مسئولین خوزستان به دلیل استقبال از رئیس‌جمهور اعلام کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، سفر ، روحانی ، خوزستان ، مردم ، تدبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار