دبير طرح ملي اعطاي نشان كيفيت خدمات:

نخستين مميزي نظام اعطاي نشان كيفيت خدمات (ستاره‏ هاي كيفيت) انجام شد

دبير طرح ملي اعطاي نشان كيفيت خدمات از انجام نخستين مميزي اعطاي نشان كيفيت خدمات ( ستاره هاي كيفيت ) در هفته گذشته در يكي از رستوران هاي پيشتاز تهران با حضور اعضاي كميته علمي شامل نمايندگان بخش دولتي و خصوي و اتحاديه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  "شاتا"  محمدرضا نجمي افزود: مميزي نخستين رستوران شهر تهران از طريق چك‌ليست تنظيمي با بيش از 200 شاخص و در 5 بخش فني- مهندسي، كالا، خدمات، سيستم و منابع انساني و بهداشت و ايمني توسط اعضاي كميته علمي به مدت 4 ساعت صورت پذيرفت و مقرر شد ظرف مدت 15 روز كاري نتايج مميزي به اتحاديه مربوطه ارسال شود.
 
وي با اشاره به اجراي طرح اعطاي نشان كيفيت خدمات ( ستاره كيفيت) تصريح كرد: اين نظام ماهيتي هدايتي داشته و سبب تعالي و رشد واحدهاي صنفي مي‏شود.
 
نجمي با بيان اينكه توجه و حمايت نهادهاي دولتي از واحدهاي صنفي پيشرو سبب تعالي و ارتقاي كيفيت خدمات مي شود گفت: ارتقاي كيفيت خدمات در كشور سبب ارتقاي رفاه عمومي مي‏شود، لذا لازم است در اين راستا به معرفي و تقدير از صنوف پيشرو توجه شود و با هدف الگوسازي، زحمات ارزشمند اين اصناف اطلاع‌رساني گردد.
 
نجمي ضمن تشكر از مدير واحد صنفي  مربوط گفت: اولويت رسيدگي با آن دسته از واحدهاي صنفي پيشتاز است كه زودتر ثبت نام نمايند و با مصوبه كميته علمي، ‌تعداد مشخصي از اين واحدهاي صنفي از تخفيف در ثبت نام و تسريع در فرايندهاي اجرايي برخوردار خواهند شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار