فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: میهمانان نوروزی خریدی متفاوت را در بازارچه مرزی ثلاث تجربه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رستگار یوسفی گفت: شهرستان ثلاث باباجانی با تمامی زیبایی هایش آماده پذیرایی و استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی است.

وی افزود: همه امکانات این شهرستان را در بخش های مختلف اسکان، پذیرایی، زیباسازی، و ... را برای ایام نوروز بسیج کرده ایم که بتوانیم میزبانان خوبی برای گردشگران ورودی به این شهرستان باشیم.

یوسفی تصریح کرد: در حال راه اندازی یک بازارچه مرزی در داخل شهر تازه آباد (مرکز شهرستان ثلاث باباجانی) با 70 غرفه هستیم که به زودی این بازارچه راه اندازی خواهد شد و در ایام نوروز گردشگران و میهمانان نوروزی می توانند با حضور در آن خریدهایی متفاوت را تجربه کنند.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: تمام اجناسی که در این بازارچه عرضه می شود حداقل 20 تا 25 درصد زیر قیمت بازارچه های مرزی شهرستانهای همجوار خواهد بود.

وی تاکید کرد: با کلیه تجار و بازرگانان این شهرستان صحبت کرده ایم که اجناس با کیفیت و قیمت مناسب عرضه کنند که یقینا گردشگران می توانند خریدی متفاوت را تجربه کنند.

یوسفی با اشاره به جاذبه های متعدد گردشگری این دیار، گفت: چشمه آب شفابخش ریزه، سراب کانی صفر، سراب شیان میرآباد، باغ صیدخان ازگله و آبشار شیخ صله از جمله اصلی ترین جاذبه های گردشگری شهرستان ثلاث باباجانی است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، شهرستان ثلاث باباجانی دارای طبیعتی بکر و چشم نواز است که گردشگران در مسیر ورودی به این شهرستان می توانند نظاره گر دره های عمیق و دشت های لاله وحشی آن باشند/س

برچسب ها: مهمان ، نوروزی ، ثلاث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.