معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه هفت از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در زمینه توسعه گردشگری در پایتخت، ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  محمود منیعی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه هفت گفت: امید است با استفاده از الگو‌های صحیح و سازمان یافته و همچنین مشارکت جدی تر و گسترده تربتوانیم در معرفی و شناسایی ظرفیت‌های عظیم گردشگری در این کلانشهر به شهروندان فعالیت‌ها و اقدامات گسترده‌تری را انجام دهیم.

همچین صادق اوالی مدیر امور مشارکت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: در سازمان شهرداری در زمینه‌ی امر مشارکت‌ها که بخشی از آن را سازمان‌های مردم نهاد تشکیل داده‌اند، برنامه‌ها و ساختار‌هایی در سطح مناطق تعریف کرده‌ایم تا از این طریق همکاران و تعامل دو سویه‌ا میان سمن‌ها و شهرداری تهران ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به عنوان تنها متولی گردشگری پایتخت معرفی شده است و همچنین در راستای ماموریت‌های این سازمان مبنی بر فراهم کردن ساختار مشارکت‌های اجتماعی برای سمن‌ها، بر آن شدیم که از این ظرفیت بالقوه مردمی برای توسعه گردشگری پایتخت در همه زمان‌ها به ویژه ایام نوروز بهره مند شویم.

اوالی همچنین از مسئولین سمن‌های فعال مناطق 22 گانه خواستار شد تا همکاری لازم را در جهت رفع چالش‌ها، موانع و ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به شهروندان به ویژه در ایام نوروز سال 93 با سازمان شهرداری داشته باشند تا اقدامات گسترده تری به صورت منظم در زمینه بهینه سازی شدن اوقات فراغت شهروندان انجام شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شهرداری ، تهران ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار