به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مجتبی احمدلو مدیر توسعه گردشگری سازمان رفاه، خدمت و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران گفت: اقدامات بسیاری از جمله راهاندازی سامانههای اطلاعرسانی گردشگری محلات، توزیع کتابچههای گردشگری، اختصاص مسیرهای گردشگری ویژه برای تورهای یکروزه و ارائه اطلاعات گردشگری توسط واحدهای 137 مناطق و ... درسطح کلانشهر تهران انجام شده است.
وی افزود: با تشکیل کانونهای گردشگری در محلات، در جهت ارتقاء سطح کیفی این کانونها، دورههای آموزشی تخصصی برگزار شد و اعضای کانونها با موضوعاتی از قبیل حقوق گردشگری، گردشگری فرهنگی، فرهنگ گردشگری و ... آشنا شدند.
مجتبی احمدلو به مشکلات عدیده در حوزه زیرساختهای گردشگری اشاره کرد و خواستار توسعه زیرساختهای گردشگری با هدف تبدیل شهر تهران به یک شهر گردشگرپذیر شد.
احمدلو در راستای توسعه گردشگری به اقدامات انجام شده در سال گذشته و تشکیل ستاد گردشگری نوروزی در شهرداریها تصریح کرد: به منظور ارائه هر چه دقیقتر و منظمتر خدمات به شهروندان در ایام نوروزی سال 93، تمامی خدمات در قالب طرح استقبال از بهار با عنوان "مهمان طهران" برنامهریزی شده و امیدواریم با اجرای آن، در جهت جلب رضایت شهروندان عزیزمان گام برداریم.
انتهایپیام/