جمال شورجه گفت: دولت پاکستان باید به فعالیت‌های ضد انسانی و ضد شیعی خود خاتمه دهد.

جمال شورجه کارگردان، تهیه کننده و نویسنده سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: یک حرکت غیرانسانی صورت گرفت و 5 تن از سربازان مازاد گروهک ملحدی از توابع پاکستان اسیر کردند و متأسفانه علی‌رغم رایزنی‌هایی که مسئولان کشور ما با کشور پاکستان انجام دادند هنوز فرزندان ما را آزاد نکرده‌اند.
 
وی افزود: حرکت آنها، کاملا ضد انسانی است و باید دولت پاکستان به فعالیت ضد شیعه و ضد حاکمیت جمهوری اسلامی این گروهک تروریستی خاتمه دهد. آنها باید هر چه زودتر سربازان ما را آزاد کنند.  

شورجه افزود: این سربازان برای پاسداری از کشور و جلوگیری از ورود مواد مخدر از مرزهای شرقی تلاش می‌کردند وی این حرکت مذبوحانه از طرف ضد انقلاب و گروه‌های الحادی صورت گرفته، در واقع‌ ها آنها بر ظاهر مسلمان، اما صهیونیست‌های ضد اسلامی هستند که تفکرات ضدانسان دارند و اتحاد و وحدت جهان اسلام را مورد هدف قرار دادند.  

وی خاطر نشان کرد: هنرمندان کشور ما نامه‌ای نوشتند که این عمل را تقبیح کرده و خواستار پیگیری این اقدام ضدانسانی از طریق نهادهای بین‌المللی شدند که این اقدام به عنوان یک حرکت پکپارچه، یک دست و آموزنده به گوش جهانیان خواهد رساند که هر عنصری بخواهد وحدت ما را هدف قرار دهد همه اندیشه‌ها در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران یکپارچه بوده و فریاد وحدت و همبستگی را سر می‌دهند.  


انتهای پیام/اق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار