تیم والیبال متین ورامین در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز جمعه 16 اسفندماه به مصاف تیم میزان خراسان می‌رود.

مجتبی میرزاجانپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب و آماده است و هیچ یک از بازیکنان مصدومیت جدی ندارند و برای بازی فردا آماده‌ی آماده هستیم. 

دریافت کننده قدرتی تیم والیبال متین ورامین گفت: پیش از این که مرحله نهایی مسابقات شروع شود همه می‌گویند ما میزان را با نتیجه سه بر صفر می‌بریم چون مهر‌ه‌های اصلی این تیم یعنی"رحمان داودی" و "علیرضا مباشری" مصدوم هستند ولی من اینگونه فکر نمی‌کنم چون آخرین بازی مشهد و تبریز را دیدم بازیکنان میزان بسیار عالی کار کردند حتی بازیکنان ذخیره این تیم بهتر ازنیروهای اصلی عمل کردند و معتقدم آنها حقشان صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ بود. 

وی گفت: ترکیب تیم میزان با انگیزه هستند به هیچ عنوان نباید آنها را دست کم گرفت به طور قطع ما مقابل حریف خود در مرحله نهایی کار سخت وسنگینی را در پیش داریم. 

دریافت کننده تیم والیبال متین ورامین برگزاری مسابقات مرحله نهایی را به طور متمرکز درتهران بسیار خوب و موثر ارزیابی کرد وگفت: این تمرکز مسابقات تصمیم بسیار خوبی بود که مسئولان گرفتند چون ما پس از مسابقات جهانی که به ایران بازگشتیم بدون داشتن زمان مناسب برای استراحت در مسابقات فشرده و سنگین لیگ حاضر شدیم این مسئله تعداد مصدومیت‌ها را تا حد قابل توجهی بالا برد، تمرکز مسابقات مرحله نهایی باعث می‌شود دیگر کمتر مسافرت برویم و هزینه‌های کمتری صرف شود. 

میرزا جانپور یادآورشد: سطح کیفی قضاوت ها و داوری های لیگ برتر امسال نسبت به سال گذشته بسیار خوب بود البته تا حدودی همچنان شاهد ضعف‌هایی در این بخش بودیم ولی مورد خاص که عامل بروز حاشیه شود دیده نشد. 
امیدوارم همان طور که سطح والیبال ما رشد کرده داوری‌هایمان نیز رشد کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار