از اینجا می‌توانيد بهترين و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 
ویژه اندرویدی ها؛

با کاشت درخت به پاکیزگی طبیعت کمک کنید + دانلود بازی

این بازی Alberi Plus جالب برای ایجاد فرهنگ سازی و نهادینه کردن سنت درختکاری منتشر شده است و شما در آن وظیفه دارید به صورت تخصصی و مانند یک مهندس کشاورزی اقدام به کاشت درخت کنید. در این بازی باید به چهار قاعده اصلی توجه کنید که آن ها عبارت اند از: 1- در هر منطقه تنها یک درخت کاشته شود، 2- در هر ردیف فقط یک درخت کاشته شود، 3- هر ستون یک درخت داشته شود، 4- دو صورت نمی توانند به صورت مورب باشند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: ارائه آموزش های اولیه، وجود بیش از 280 مرحله جذاب و هیجان انگیز، رابط کاربری زیبا و ... اشاره کرد. بازی معرفی شده جزو بازی های پازل و فکری محسوب می شود و سرعت عمل در آن بسیار مهم است.
 
 
عکس هایی از نمایه بازی:
 
  
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم بازی: 3 مگابایت


مجموعه ای از بازی های "هری پاتر" برای جاوا + دانلود

هر فردی با شنیدن نام هری پاتر اولین چیزی که به یاد می آورد انجام کارهای جادوگری و تخیلی است. در این گزارش قصد معرفی تعدادی از بازی هری پاتر برای سیستم عامل جاوا را داریم و علاقه مندان به بازی های جادوگری می توانند این شش بازی را به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنند. داستان بازی به این شکل است که یکی از دوستان هری پاتر توسط جادوگر به حیوان تبدیل شده است و هری پاتر به دنبال پیدا کردن جادوگر است که دوست خود را نجات دهد و در مسیر یافتن جادوگر با مشکلات مختلفی برخورد خواهد کرد که باید با استفاده از قدرت خود موانع را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. تمام نیروی خود را برای مبارزه با نیرو های شیطانی جمع کنید و آن ها را از بین ببرید. از ویژگی های بازی ها می توان به مواردی چون: داستان زیبا، گرافیک مناسب و شبیه سازی فوق العاده جالب اشاره کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
فرمت بازی ها: jar
تعداد بازی های موجود: 6 عدد
حجم بازی های موجود: 4 مگابایت


برای اندروید و IOS؛

پرواز و خلبانی جت جنگی را در گوشی خود شبیه سازی کنید + دانلود

بازی Air Fighters Pro Rortos را می‌توان جزو بازی‌های شبیه ساز قرار داد. این بازی یکی از پیشرفته‌ترین بازی‌های جنگنده و شبیه ساز پرواز می‌باشد که از گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی برخوردار است. اگر ازعلاقمندان به پرواز هستید و یا دوست دارید تجربه پرواز جنگنده واقعی را برای یک بار هم که شده تجربه کنید، این بازی را از دست ندهید چرا که بازی از جزییات بالایی برخوردار بوده و دارای نقشه واقعی جهان و ناوبری بیش از ۵۰۰ فرودگاه واقعی، ۱۱۰۷ باند پرواز حامل هواپیما و شرایط آب و هوایی و زمان واقعی است. با کنترل ارتفاع هواپیمای جنگی به صورت حرفه‌ای به ارتش زمینی خود کمک کنید تا نیروهای دشمن را شکست دهید.

 
 
 
 
| حجم: 69.5 مگابایت | نسخه: 1.0 | اجرا در: IOS 5 و بالاتر |
 
| حجم: 27.5 مگابایت | نسخه: 1.0.2 | اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر |


بازی "پسر بچه شجاع" برای سیمبین + دانلود

Chuck Rock 2: Son of Chuck از بازی های جالب و هیجان انگیز برای سیستم عامل سیمبین است، در این بازی شما نقش یک پسر بچه غار نشین را خواهید داشت که در جستجو پدر مفقود شده خود است. پدر این پسر بچه توسط دزدان به گروگان گرفته شده است و پسر شجاع بازی قصد دارد با عبور از تمامی موانع موجود پدر خود را نجات دهد. بازی معرفی شده در ابتدا برای کنسول سگا ارائه شده بود که این بار نسخه سیمبین آن نیز عرضه شده است. شما باید در این بازی از مراحل مختلفی با شرایط و موانع خاص عبور کنید ولی در هنگام عبور از جنگل مراقب شیرها و سایر حیوانات درنده باشید!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
قابل اجرا در (Symbian (6.0, 6.1, 7.0, 8.0, 8.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4, 9.5
حجم بازی: 1 مگابایت


در تاریکی شب بدوید + دانلود بازی

بازی دوندگان شب یکی از بازی های محبوب و کم حجم برای سیستم عامل اندروید است، که موفق به کسب امتیاز 5 ستاره از فروشگاه گوگل پلی شده است. در این بازی Night Surfers شما نقش یک پسر بچه کوچک را خواهید داشت که مسیر بازگشت به خانه را گم کرده است و مجبور هستید در تاریک ترین زمان شب مسیر مناسب برای بازگشت به خانه را پیدا کنید. در مسیر بازگشت به منزل با مشکلات مختلفی مانند: حیوانات خطرناک، جادوگران، شیاطین و ... رو به رو خواهید شد که اگر مراقب خود نباشید بازنده خواهید شد و به منزل نخواهید رسید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: کنترل و مدیریت ساده، وجود مراحل متعدد، حجم کم با گرافیک فوق العاده زیبا و ... اشاره کرد. دریچه پیشنهاد می کند، کسانی که علاقه مند به بازی های جذاب و هیجانی هستند بازی دوندگان شب را به صورت رایگان دانلود کنند.
 
 
 
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم بازی: 17 مگابایت


بازی "Flappy bird" برای جاوا هم عرضه شد + دانلود

بازی فلاپی برد را باید بهترین و پر طرفدارترین بازی چند ماه اخیر دانست که با استقبال بی نظیری مواجهه شده است، بازی جزو بازی های اعتیاد آور و سرگرم کننده است که سازنده آن به دلیل اعتیاد آور بودن بازی آن را از فروشگاه  گوگل حذف کرده است ولی در این گزارش قصد معرفی نسخه جاوا بازی را داریم. در ابتدا بازی Flappy bird  بسیار ساده به نظر می رسد اما با کمی بازی کردن متوجه می شوید که معتاد بازی شده اید. در این بازی وظیفه دارید شخصیت بازی را که یک پرنده است را از بین موانع مختلف عبور دهید. در صورت برخورد با لوله های سبز بازنده خواهید شد و باید از دوباره مسیر بازی را طی کنید. توجه داشته باشید که بازی به صورت رکوردی است و ملاک اصلی برای سنجش رتبه امتیاز ارائه شده توسط بازی است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فرمت بازی: JAR
حجم بازی: 82 کیلوبایت


بازی "فتح قلعه" اینبار برای جاوا + دانلود

بازی فتح قلعه از بازی های محبوب سیستم عامل اندروید است، حال نسخه جاوا این بازی ارائه شده است که می توانید به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. داستان این بازی Total conquest روایتگر سقوط امپراطوری رم است و در آن شما وظیفه دارید شهری برای خود بنا کنید و آن را به سبک دلخواه خود مدیریت کنید. پس از ساخت شهر شما وارد یک جنگ استراتژیک خواهید شد و باید با تدبیر راهکارهای مناسبی را برای دفاع از شهر انتخاب کنید شما می توانید با استفاده از تله، برج، دیوار، درب و واحد پادگانی از شهر خود مراقبت کنید. برای کشور گشایی های جدید سرباز استخدام کنید و مهارت های جنگی را به آن ها بیاموزید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: امکان دعوت از دوستان برای بازی، وجود داستان جذاب، امکان ایجاد جنگ های گروهی و ... اشاره کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
فرمت بازی: jar
حجم بازی: 532 کیلوبایت
 
گردآوری از: محمدمحمدی خوجین
 

امتياز تحريريه دريچه فناوری اطلاعات:
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
میگم اگه زحمتی نیس کنار این لینک های دانلود لینک بارکد خوان روهم بزارید دیگه راحت تو گوشیمون دانلود کنیم.
مرسی از سایت خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
آندروید
۱۶:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
سلام من گوشی جاوا داشتم ولی هیچ بازی و نرم افزاری براش نبود رفتم آندروید گرفتم واسه برنامه های شما حالا از شانس من همه ی بازی ها و برنامه ها جاوا شدن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
سلا من يكي از طرفداران سايت شما هستم اما يه مشكل خيلي بدي كه توي سايت شما ديده ميشه اينه كه من هر چه قد براي دانلود نرم افزار تلاش كردم اما تا حالا نتونستم يه فايل apk از سايت شما واسه گوشيم دانلود كنم لطفا يه آموزشي بذاريد يا فايل هاتون رو درست كنيد اينا رو براي بهتر شدن سايت گفتم اميدوارم كه رسيدگي بكنيد وناراحت نشيد
باتشكر
Iran (Islamic Republic of)
محمدمحمدی خوجین
۱۰:۵۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
سلام. لطفا ذکر کنید از نرم افزاری برای دانلود استفاده می کنید. اگر از دانلود اینترنت دانلود منیجر استفاده می کنید فرمت اندروید رو به صورت دستی به نرم افزار اضافه کنید
Hong Kong
علی
۱۶:۴۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
نسخه جدید فروت کرفت بازی انلاین و جذاب ایرانی معرفی شده لطفا این بازی را در سایت خود معرفی کنید.
با تشکر
Japan
عباس
۱۵:۳۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
موافقم علی.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
بازی فتح قلعه خیلی جالب بود