"بهنوش بختیاری" گفت: "خوب،بد،زشت" باور پذیر بوده و دارای اتفاقات احساس بر انگیز است.

"بهنوش بختیاری" بازیگر سینما و تلوزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: نوروز امسال در سریالی برای شبکه دو سیما به کارگردانی "منوچهر هادی" و تهیه کنندگی "علیرضا سبط احمدی" ایفای نقش می کنم که نگارش این اثر به نام "خوب،بد،زشت" را "بابک کایدان" انجام داده است.

وی افزود: در این سریال بازیگران صاحب نامی چون امین حیایی، حسین محب اهری، بهاره رهنما،نیلوفر خوش خلق، محمد کاسبی، سوسن پرور، مهدی سلوکی، روزبه معینی، شهین تسلیمی وصدیقه کیانفر نقش آفرینی کرده اند.

بختیاری در خصوص نقش خود در "خوب،بد،زشت" گفت: در این سریال نقش "بهنوش" را بازی می کنم که مادر دو فرزند بوده و زندگی اش در آستانه فروپاشی است و دنیای مجازی را وارد زندگی حقیقی اش نموده است.

بازیگر مجموعه "خانه به دوش" تصریح کرد: کار در این مجموعه را بسیار دوست دارم، چرا که ضمن اینکه نقشی که ایفا می کنم برایم لذت بخش است، هم عوامل بسیار خوبی دارد و هم "حساب و کتاب" دقیق و خوبی دارند، چیزی که این روزها کمتر دیده می شود.

او اظهار کرد: ساعت کاری ما به دلیل فوری بودن کار، زیاد است و 15 ساعت در روز کار می کنیم، اما آنقدر عوامل با انرژی کار می کنند که به هیچ وجه احساس خستگی نمی کنیم، چرا که زمانی بازیگر احساس خستگی می کند که روح کار پژمرده باشد و این موضوع در پشت صحنه "خوب،بد،زشت" دیده نمی شود.

وی در ادامه گفت: مخاطب این اختیار را دارد که کاری را دوست داشته باشد یا خیر، اما من فکر می کنم "خوب،بد،زشت" که طنز ملموس بوده و در واقع "کمدی موقعیت" است، باور پذیری بسیاری برای مخاطب دارد وحتی دارای موقعیت های احساسی است و با با دور هم جمع شدن بازیگران سرشناس می تواند مورد توجه و استقبال مردم قرار گیرد.
 
وی در پایان گفت: پیشاپیش سال نو را به هموطنان عزیزم تبریک میگویم، امیدوارم شاد باشند و سال 93 برای آن ها بهترین سال باشد.

انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار