فروش آثار هنري به نفع هنرمندان بيمار، شنبه 17 اسفند در خانه هنرمندان ايران آغاز مي‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي خانه هنرمندان ايران، در نمایشگاه «چراغی در این خانه روشن است» كه ساعت 17 روز شنبه 17 اسفند در خانه هنرمندان ايران افتتاح مي‌شود، مجموعه‌اي از آثار بزرگان هنرهاي تجسمي به نفع هنرمندان بيمار در معرض فروش قرار مي‌گيرد.
 
اين نمايشگاه اولين گام در راه‌اندازي صندوق حمايت از هنرمندان است كه توسط خانه هنرمندان ايران تشكيل شده است.
 
در اين نمايشگاه 50 درصد از عوايد فروش هر اثر به هنرمند و 50 درصد ديگر به صندوق حمايت از هنرمندان اختصاص دارد.
 
بنا به گفته سرسنگی، مديرعامل خانه هنرمندان ايران، با تعامل با بنیاد بیماری‌های خاص تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است که براساس آن هنرمندانی که به واسطه خانه هنرمندان به این بنیاد معرفی شوند تحت پوشش درمانی و مالی این بنياد قرار می‌گیرند. همچنين با یکی از پزشکان سرشناس کشور که در حال ساخت يك بیمارستان مجهز است تفاهمی صورت گرفته تا بخشی از خدمات این بیمارستان به هنرمندان اختصاص يابد.
 
بنا به گفته سرسنگی از سال آینده این نمایشگاه همزمان با ماه مبارک رمضان که فضای نیکوکاری در جامعه بیشتر وجود دارد برگزار خواهد شد.
 
نمایشگاه فروش آثار هنری به نفع هنرمندان بیمار با عنوان «چراغی در این خانه روشن است» تا دوشنبه 19 اسفندماه در گالری‌های خانه هنرمندان ایران داير است. علاقه‌مندان براي حضور در اين امر خير، مي‌توانند شنبه 17 اسفند از ساعت 17 تا 20 و روزهاي يكشنبه و دوشنبه 18 و 19 اسفند از ساعت 10 تا 20 به خانه هنرمندان ايران به نشاني خيابان آيت‌الله طالقاني، بعد از ايرانشهر، خيابان موسوي شمالي، باغ هنر مراجعه نمايند.


انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار