فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد گفت: در جمع آوری و کشف سلاح‌های غیر مجاز منطقه مذکور در زمره رتبه های برتر در بین شهرستانهای غرب استان تهران قرار گرفته است.

سرهنگ محسن صفری در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به دقت نظر نیروی انتظامی و امنیتی شهرستان ملارد در شناسایی کشف و جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در این منطقه اظهار داشت: در این ارتباط اقدامات موثر و عملیاتهای سازنده موفقیت آمیزی در حوزه مذکور اجرایی شده است و با همیاری نیرو‌های خدوم و ذیربط در بخش مورد اشاره وبا اخذ دستورات قضایی با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز برخوردهای مقتضی و قانونی لازم اعمال شده است.

وی در ادامه افزود: با استعانت از الطاف الهی در سال جاری بیش از شاخصی که از سوی استان به ما اعلام شده بود کشفیات سلاح داشته‌ایم و شهرستان ملارد در بین رتبه های برتر غرب استان تهران در عرصه کشف و جمع آوری سلاح قرار دارد.

سرهنگ صفری در پایان با اشاره به نقش حائز اهمیت جمع آوری و ضبط سلاح‌های غیرقانونی در کاهش جرایم خشن و مسلحانه خاطرنشان کرد: عملیات‌ها و طرح ‌های این چنینی همچنان با دقت نظر مضاعف پیگیری و دنبال خواهد شد تا به فضل الهی توفیقات مطلوب اثر در حفظ آرامش و امنیت شهروندان و مقابله با مجرمان خشن هم چون گذشته استمرار یابد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: موثر ، اقدام ، الهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار