مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت : احداث بازارچه خود کفایی امام علی (ع) شهرستان دامغان تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

محمد قوسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بازارچه خودکفایی امام علی (ع) توسط خیر دامغانی ابوالفضل کلایی در حال ساخت است افزود: این بازارچه در حال احداث که تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان با اشاره به اینکه برای ساخت این بازارچه 35 میلیارد ريال قرار است هزینه شود افزود : این بازارچه در زمینی به مساحت یک هزار و 766 متر مربع و زیر بنای 3 هزار و 714 متر مربع در حال ساخت می باشد .

وی همچنین از 700 متر مربع فضای تجاری در بازارچه خودکفایی جهت عرضه مستقیم محصولات صنایع دستی بدون واسطه گری مددجویان به مردم خبر داد و گفت :  در طبقه اول این بازاچه فضای مناسب جهت استفاده مواردی شامل دارالایتام ، دپارتمان مشاوره و راهنمایی مددجویان و نیز ساخت سالن چند منظوره ایجاد خواهد شد.

قوسی با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت های این نهاد ایجاد اشتغال ویژه مدد جویان نیازمند و جویای کار که دارای مهارت هستند افزود : کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان در تلاش است اینگونه افراد را در بخش اشتغال نسبت به ارتقای سطح معیشتی و توانمندی اقتصادی حمایت کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان در پایان تصریح کرد: یاری رساندن به مددجویان نیازمند حمایت و مشارکت بیشتر خیرین ، مردم و مسئولان دیگر ادارات می باشد که تا کنون خیرین در این زمینه مشارکت خوبی داشته اند .

انتهای پیام/
برچسب ها: احداث ، خودکفایی ، دامغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار