رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاهداران CNG گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکلات جایگاه داران و تشکیل شورای اقتصاد فردا تشکیل جلسه می دهند.

اردشیر دادرس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با شاره به اینکه بعد از گذشت چند سال از قول افزایش کارمزد سی ان جی، هنوز مشکل پابرجا است، گفت: این در حالی است  که در طول این مدت دستمزدها و هزینه نگهداری جایگاه‌ها به شدت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: وزیر نفت بارها در خصوص افزایش نرخ کارمزد جایگاه ها نامه های متعددی را به معاون اول رئیس جمهور نوشته‌اند، اما متاسفانه هیچ ترتیب اثری در خصوص افزایش نرخ کارمزد جایگاه‌ها اعمال نشده است.

  رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاهداران CNGگفت: در همین راستا کمیسیون انرژی مجلس به این نتیجه رسید که فردا با تشکیل جلسه موضوع برگزار نشدن شورای اقتصاد را مطرح و تکلیف کارمزد جایگاهدارن را مشخص کند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون اکثر جایگاه به دلیل اعمال نشدن افزایش نرخ کارمزدها در آستانه تعطیلی و در شرایط بحران بسر می برند.

دادرس در خصوص ایمنی جایگاه های CNG تصریح کرد: در مجموع طبق گزارشی که از سوی سازمان استاندارد به ما ابلاغ شد اکثر جایگاه ها از نظر شرایط ایمنی و کمپرسورها و مخازن ایمن نیستند و عامل اصلی این موضوع به دلیل افزایش نیافتن نرخ کارمزدها بوده که جایگاه داران توان پرداخت هزینه برای بازسازی را ندارند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاهداران CNG تاکید کرد: بعید به نظر می رسد در ایام تعطیلات نوروز جایگاه جدیدی برای ارائه خدمات اضافه شود چرا که اکثر جایگاه داران با این موضوع مخالف هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدورایم تا پایان سال جاری گرهی از مشکلات جایگاه داران گشوده شده و تا شاهد صف های طولانی در ایام عید نباشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، جایگاه ، کارمزد ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار