بررسی‌ها نشان می‌دهند سرآغاز هر فصلی علاوه بر آن‌که با تغییرات آب و هوایی زیادی روبرو است، تغییرات غذایی زیادی نیز در آن به وجود می‌آید که با دانستن نکاتی مهم می‌توان سلامتی خود را برای 3 ماه متمادی تضمین کرد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ شیوع آلرژی و بیماری‌های نظیر سرما خوردگی و انواع حساسیت‌ها در فصل بهار نیازمند مراقبت بیشتر است، اما تغییر عادات غذایی و پرهیز از خوردن مواد غذایی ادویه‌ای کمک بسیاری در کاهش آلرژی‌ها و حساسیت‌ها دارند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند ورزش کردن در فصل بهار موجب تندرستی و شادابی خواهد شد و با حذف برخی از عادات غذایی ناصحیح و حذف نکردن هیچ یک از وعده‌های غذایی می‌تواند تاثیر زیادی در سلامتی و افزایش طول عمر داشته باشند.

گفتنی است، اگر زمان دقیق و معینی برای مصرف وعده‌های غذایی خود ندارید و میوه و سبزیجات به ندرت در برنامه غذایی تان دیده می‌شود، باید مصرف آن‌ها را روزانه و در حجم‌های مشخص در برنامه غذایی تان بگنجانید.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند مادران در سال جدید با ایجاد برنامه ریزی‌های صحیح و وقت کافی گذاشتن برای پخت غذا‌ها و استفاده از مواد مرغوب تغییر‌های اساسی در برنامه غذایی برای اعضای خانواده شان به وجود آورند و وعده‌های غذایی را در ساعات مشخص در کنار یکدیگر میل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار