حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: بخشی از پرونده کرسنت نوعی اختلاف در بحث سرزمین بود و آن زمان یکی از اعضای شورای عالی امنیت ملی در این باره اعتراضی داشت.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ در ادامه برنامه نگاه یک سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چرا رسیدگی به پرونده کرسنت طولانی شده است افزود: یک بخش این پرونده به سال‌های پیش بازمی‌گردد که رسیدگی و فردی محکوم شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: البته در برخی از این پرونده‌ها یقینا افراد ذی نفوذ سعی می‌کنند اقداماتی کنند که نمی‌توانیم بگوییم این اقدامات بی تاثیر بوده است.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: از زمانی که این پرونده تشکیل شد یکی از کسانی که محکوم شده بود همه محکومیت خود را طی نکرد و پیگیری‌های افراد موجب این مسئله شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: بخش دیگری از این پرونده نیز نوعی اختلاف در بحث سرزمینی بود و آن زمان یکی از اعضای شورای عالی امنیت ملی در این باره اعتراضی داشت.

سخنگوی دستگاه‌ قضا تصریح کرد: یک بخش دیگر این پرونده نیز در رابطه با این است که بر اثر این قرارداد چه زیانی وارد شده است و آیا افراد، سهل انگاری کرده‌اند یا خیانت؟ که برخی ابعاد این پرونده قضایی و برخی غیرقضایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار