2730 نهال به یاد شهدای شهرری کاشته شد

مراسم کاشت 2730 نهال به یاد 2730 شهید شهرری، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،منصور کتانباف شهردار منطقه 20 گفت: کاشت نهال امری ماندگار است که حضور دانش آموزان، خانواده شهدا و نام 2730 شهید شهرری موجب شده فضای معنوی این مراسم تقویت شود.

 کتانباف با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ محیط زیست گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه 20 بر تامین شرایط بهتر و مطلوب زیست محیطی برای شهروندان است که بر این اساس احداث بوستان های محلی، توسعه جنگل کاری های محدوده حریم و حفظ کمربند سبز شهری در دستورکار این مجموعه قرارگرفت.

وی حضور کودکان و دانش آموزان را در نهادینه کردن نهال کاری بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: توسعه، کیفی سازی و نگهداشت خوب فضای سبز از الزامات جامعه شهری است که با مشارکت و همیاری تمامی شهروندان امکان پذیر خواهد شد.

این مراسم با حضور خانواده شهدا،شهردار و مسئولین شهرداری منطقه 20 تهران،، شورایاران، دانش آموزان، کودکان و شهروندان علاقه مند در بوستان جانبازان واقع در محله 13 آبان برگزار شد.

البته همزمان با این مراسم در چند بوستان دیگر نیز مراسمی به همین منظور انجام و در مجموع 2730 نهال به یاد و خاطر 2730 شهید شهرری غرس شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مراسم ، نهال ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار