دبیرکل جامعه اصناف و بازار اولویت سیاسی و اقتصادی سال آینده را تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

"احمد کریمی اصفهانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "اقتصاد مقاومتی" را اولویت دولتمردان در سال آینده دانست و اظهار داشت: سیاست راهبردی مد نظر "مقام معظم رهبری" مشروط به این است که به سرنوشت چشم‌انداز 20 ساله و ابلاغیه اصل 44 قانون اساسی دچار نشود لذا بایستی این مهم جزو اهداف مهم مسئولان در سال آینده باشد.   
 
دبیرکل جامعه اصناف و بازار با تاکید بر اینکه قوای سه‌گانه و مردم بایستی تلاش‌های خود را در جهت عدم وابستگی اقتصادی از بیگانگان به پیش ببرند، افزود: افزایش تولید داخل و نگاه به ظرفیت‌های کشور بهترین عاملی است که زندگی و معیشت مردم را تحت تاثیر مثبت قرار خواهد داد.   
 
وی با اشاره به مسائل فرهنگی در کشور ادامه داد: کشورمان ایران پیشینه محکمی از فرهنگ و مذهب دارد که این ایدئولوژی قوی و مهم بدون دخالت دشمنان  فرهنگی بایستی تقویت و تثبیت شود.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 را اولویت سیاسی سال آینده ارزیابی کرد و بیان داشت: نفس مذاکرات هسته‌ای همه مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بایستی بدانیم که دنیا به حقوق ما در این زمینه واقف است، بنابراین بایستی با حفظ اصول به تمام حقوق پایبند بود.  
 
انتهای پیام/   
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار