"گلعاد شارون " پسر " آريل شارون " نخست وزير سابق رژيم صهيونيستي فاش كرد ، " جرج بوش" رييس جمهور پيشين آمريکا ضمانتهايي به اين رژيم در برابر ايران داده بود.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛" گلعاد شارون "  گفت : "بوش" در سال 2008 به وي گفته است که واشنگتن به هيچ رييس جمهوري در آمريکا اجازه نخواهد داد  در برابر دانش هسته اي ايران ساكت بنشيند.
 

اين گزارش مي افزايد ، "گلعاد شارون " اخيرا کتابي درباره زندگي پدرش منتشر کرده است و مدعي شده است اگر پدرش در حال حاضر در سلامت کامل بود و به فعاليت خود در سياست اسراييل ادامه مي داد وضع اسراييل بهتر از شرايط کنوني بود . وي در اين باره گفت : پدرمن در همان اوايل دهه 1990 ميلادي سياست هاي اسراييل را تدوين کرده بود.
 

"گلعاد شارون " گفت در ديدارش از کاخ سفيد در ژوئن 2008 ، "جرج بوش" رييس جمهوروقت آمريکا در گفتگوي شخصي به وي گفته است هيچ رييس جمهوري در امريکا وجود ندارد كه حمايت از تل آويو را در اولويت سياسي خود نداشته باشد ..
 

 

لازم به ذكر است ، "گلعاد " پسر کوچک "آريل شارون" اخيرا کتاب بيوگرافي پدرش را با عنوان شارون: زندگي يک رهبر منتشر کرده است./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار